Hotel link
Fra : Elmer Fjort

Dato : 29-01-07 11:36

Kan nogen hjælpe med link til de 2 discount hotel kæder som hedder Etape og
Formule1
Har prøvet de mest logiske men uden held. Det vil sige, der kommer godt nok
noget frem om hoteller, men ikke
lige det jeg leder efter.

Elmer

Fra : Holst

Dato : 29-01-07 11:47

Elmer Fjort wrote:

> [...]
> Formule1
> Har prøvet de mest logiske men uden held. Det vil sige, der kommer godt nok

Google er som altid en god hjælp. Formule1 var ganske nem at finde:

http://www.hotelformule1.com/

og Etape blev fundet næsten lige så hurtigt med den antagelse, at du
mente Etap:

http://www.etaphotel.com/

Fra : Elmer Fjort

Dato : 29-01-07 13:25

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.hotelformule1.com/
>
> og Etape blev fundet næsten lige så hurtigt med den antagelse, at du mente

Takker mange gange.
Det var en bekendt der kom med de andre adresser, og det var dem jeg gik
ud fra!

Elmer

Fra : alexbo

Dato : 29-01-07 13:42

"Elmer Fjort" skrev

> Kan nogen hjælpe med link til de 2 discount hotel kæder som hedder Etape
> og Formule1

Her plus flere andre

http://www.accorhotels.com/accorhotels/index.html

mvh