hvor skal jeg tage hen i min fri uge
Fra : Klaus Nielsen

Dato : 28-01-07 15:31

hej
nu har jeg fri i en uge. jeg skal møde ind på job mandag eftermiddag om en
uge. jeg tænkte på en lille uges ferie (billig ferie) det skal ikke være
noget fornemt. bare noget sol, som sikkert også gavner på humøret. der må
gerne være noget strand. men ikke overrendt. bare noget til at gå en tur
på.. jeg kan godt li havne miljøet hvor man kan sludre og hygge sig med
andre man støder ind i. og aftenen kunne gå med en tur i byen hvor man kunne
kigge på damer..
jeg skal alene afsted. men hvis evt andre vil følges med mig helt eller
delvist er det også fint.
budget ca 3000 kr ialt. til rejse,mad og overnatning ( jeg er billig i mad
og drikke )
jeg har aldrig været sydpå før. kun en motorcykel tur til holland i regnvejr
nogen forslag ? (ikke noget pop-smart helst)

mvh klaus nielsen

Fra : Anja

Dato : 28-01-07 15:49

"Klaus Nielsen" <klausvfr@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> regnvejr
> nogen forslag ? (ikke noget pop-smart helst)

Gid det var mig
http://www.rejselinks.dk/afbudsrejser.asp
http://www.sterling.dk/da/flight

God ferie
Anja

Fra : Bjarne

Dato : 28-01-07 16:05

Klaus Nielsen skrev:
> [...]
> jeg har aldrig været sydpå før. kun en motorcykel tur til holland i regnvejr
> nogen forslag ? (ikke noget pop-smart helst)

Med det rejsebudget skal du i hvertfald ikke til Frankrig. Jeg har lige
prøvet det.
Italien, f.eks. Ligurien, hvis du kan finde billig fly- eller togbillet,
eks. fly til Milano.
En spadseretur ved det turist-fri middelhav er godt for humøret.
Her kan du sikkert finde en billig B&B og man kan klare sig en uge for
ret få penge.

Eller et chartertilbud.

Bjarne

Fra : jenny og søren

Dato : 28-01-07 20:30

">> nu har jeg fri i en uge. jeg skal møde ind på job mandag eftermiddag om
en

Hej

prøv tv2 ´s teksttv fra side 500 eller 550 og frem for chartertilbud..der
for du som ofte en rejse til 1500.-kr incl fly og hotel sydpå til varmen

god tur

mvh

Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Klaus Nielsen

Dato : 28-01-07 20:58

> [...]
> for du som ofte en rejse til 1500.-kr incl fly og hotel sydpå til varmen

wee.. tak skal i have alle sammen.. men det er noget kaotisk at finde ud af
alle disse tilbud..
det nærmeste jeg lige kom til var tenerife for 1395kr men det er uden hotel.
må man tage telt med og sove på stranden ? ok, det er måske ikke så smart?
nogle steder kunne man ikke få billetter så tæt på afrejse tidspunktet...
jeg leder videre og ser om jeg finder noget..

mvh klaus

Fra : Bjarne

Dato : 28-01-07 21:15

Klaus Nielsen skrev:

> [...]
> nogle steder kunne man ikke få billetter så tæt på afrejse tidspunktet...
> jeg leder videre og ser om jeg finder noget..

Nu er det vist snart ved at være for sent med charterferier på typisk en
uges varighed?
Du kan stadig nå fly til Milano eller Nice og tage toget videre til det
store hav, som ikke er koldere end man kan soppe i det, og nyde alle
blomsterne.

vh

Bjarne

Fra : Klaus Nielsen

Dato : 28-01-07 23:05

> [...]
> Du kan stadig nå fly til Milano eller Nice og tage toget videre til det
> store hav, som ikke er koldere end man kan soppe i det, og nyde alle

jeg er så heldig at hvis jeg ikke når det denne her gang kan jeg gøre det i
min næste fri uge som er om 4 uger. så kan jeg planlægge det lidt bedre. jeg
må indrømme at dette her blev en meget spontan ide...
men jeg kan nå det endnu

mvh klaus nielsen