Krabi - Ao Nang Villa Resort
Fra : Tøsen

Dato : 27-01-07 23:29

Hej NG,

Vi påtænker at rejse til Krabi i Maj sammen med vores 4 børn på 4,7,11 og 14
år.
Vi har overvejet at booke Ao Nang Villa Resort. Er der nogen der har
erfaring med dette hotel???? Eller måske kan anbefale andre hoteller på
Krabi eller Koh Samui. Phuket er IKKE aktuelt.

På forhånd tak.

Mvh Tøsen og fam

Fra : JF

Dato : 28-01-07 00:08

> Vi har overvejet at booke Ao Nang Villa Resort. Er der nogen der har
> erfaring med dette hotel???? Eller måske kan anbefale andre hoteller på
> Krabi eller Koh Samui. Phuket er IKKE aktuelt.

Ao Nang Villa Resort er et ok hotel. Krabi Resort i den anden ende af
stranden, ligger direkte på stranden og er lidt bedre. Men også lidt dyrere.

Koh Samui synes jeg ikke kan sammenlignes med Krabi. Der er mange flere
turister og betydeligt mindre at se på.

Mvh. Jørgen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-01-07 12:51

"JF" <detteerikkeminmailadresse@mail.dk> wrote in message

> Ao Nang Villa Resort er et ok hotel. Krabi Resort i den anden ende af
> stranden, ligger direkte på stranden og er lidt bedre. Men også lidt
> dyrere.

Jeg er begyndt alitd at tjekke www.tripadvisor.com for reviews.

Her er krabi resort ratet #43 ud af et par og 60, og villa resort #22.

Er klar over der altid er forskellige holdninger til tingene, men her bygges
der på lidt statistik blandt folk der har boet der.

Mvh

Kim

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-01-07 12:55

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in message

> Er klar over der altid er forskellige holdninger til tingene, men her
> bygges der på lidt statistik blandt folk der har boet der.

Ok, jeg kan se der kun er en der har ratet Krabi Resort, til gengæld er der
en del anmeldelser på Villa Resort.

Mvh

Kim

Fra : JF

Dato : 28-01-07 13:17

> [...]
>
> Er klar over der altid er forskellige holdninger til tingene, men her
> bygges der på lidt statistik blandt folk der har boet der.

Arh, der er vist ikke megen statistik over ratingen af Krabi Resort. Der er
kun en enkelt anmelder mod 29 på Ao Nang Villa. Så det kan vist ikke rigtig
bruges til noget i dette tilfælde.

Det er i øvrigt svært at basere sig på andres anmeldelser, da det jo er 100%
subjektivt. Hvis man vægter det at bo direkte på stranden højt, er der jo
ikke mange andre muligheder i Ao Nang end Krabi Resort. Omvendt kan man
garanteret finde hoteller inde i landet, hvor man får meget mere for
pengene.

Her skal jeg da ikke undlade, at reklamere lidt for et danskejet hotel, med
meget rimelige priser:
http://www.jungle-village.com/

Mvh. Jørgen

Fra : JF

Dato : 28-01-07 13:24

Hov, der krydsede vore mails vist hinanden

Mvh. Jørgen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-01-07 18:04

> Det er i øvrigt svært at basere sig på andres anmeldelser, da det jo er
> 100% subjektivt.

Enig, men eks. 25 anmeldelser giver et bedre billede end 1.

Jeg fik tippet et hotel i New York, som så fint ud, tjekkede det så på
tripadvisor, og kunne konstatere at det lå i den bedre 1/3 del af over 300
hoteller mener jeg der var.

Det gav lidt vished om, at det nok ikke var helt skævt, ratingen på
tripadvisor var så i det givne tilfælde baseret på på over 100 anmeldelser.

Mvh

Kim