Cruis til Hawai
Fra : Henrik

Dato : 27-01-07 21:46

Hej NGer

Nogen der har erfaringer med Cruis til Hawai, har set at Albatros
udbyder noget men det er kun 7 dage, nogen der kender andre danske
udbydere der har dem?

Henrik

Fra : Cyber.

Dato : 27-01-07 22:51

"Henrik" <dyk@mil.dk> wrote in message news:2007012721462450073-dyk@mildk...
> [...]
>
> Nogen der har erfaringer med Cruis til Hawai, har set at Albatros udbyder
> noget men det er kun 7 dage, nogen der kender andre danske udbydere der

hvorfor tage så lang til et sted der minder om Grand Canaria, de tykke taler
bare Amerikansk istedet for Tysk

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 28-01-07 09:25

>hvorfor tage så lang til et sted der minder om Grand Canaria, de tykke taler
>bare Amerikansk istedet for Tysk
--------------------
Har du været på Hawaii ? Har da ellers ikke indtrykket af, at de
ligner GC bortset fradet også er af vulkansk oprindelse. Kender nogen
der kommer der af og til - og de billeder jeg har set er meget langt
fra GC, som jeg kender rigtigt godt.
Mogens

Fra : Cyber.

Dato : 28-01-07 15:19

<mogens.amd64@gmail.com> wrote in message

> [...]
> ligner GC bortset fradet også er af vulkansk oprindelse. Kender nogen
> der kommer der af og til - og de billeder jeg har set er meget langt

Nej jeg har ikke været der,-husk det var med Smiley det blev skrevet ,
det eneste er fra mine kolllegaer som fiser derud engang imellem...

Fra : Henrik

Dato : 29-01-07 16:57

On 2007-01-28 15:18:36 +0100, "Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> said:

> Nej jeg har ikke været der,-husk det var med Smiley det blev skrevet
> , det eneste er fra mine kolllegaer som fiser derud engang imellem...

Sjovt, det var så dagens komiske indslag.

Er der så nogen der rent faktisk kan bidrage med nogle nyttige info????

Henrik

Fra : kjeld.wetlesen@scott~

Dato : 06-02-07 17:37

On 29 Jan., 16:56, Henrik <d...@mil.dk> wrote:

> Sjovt, det var så dagens komiske indslag.
>
> Er der så nogen der rent faktisk kan bidrage med nogle nyttige info????
>
> Henrik

Hej Henrik,

Hawaii er en fantastisk ø-gruppe, som jeg har besøgt et par gange. Den
største ø hedder Hawaii lige som hele ø-gruppen, men der er i alt 8
andre større ø'er spredt over 600-700 kilometer. Man kan flyve mellem
ø'erne, men sejlads foregår kun med krydstogt-skibe, som ikke er
særligt udbredt. Den mest besøgte ø hedder Oahu og her ligger
Honoloulu og Waikiki Beach. 90 % af turisterne bliver på denne ø, der
derfor nogle steder minder om Gran Canaria med beton-hoteller ved en
overfyldt strand.

De andre øér er langt mindre besøgt. Min favorit er Kauai, der er den
nordligste ø. Her kan man finde palme-strande, hvor man er alene den
hele dag. Naturen byder også på utroligt smukke oplevelser. På Hawaii
ø'en er der en aktiv vulkan, der til stadighed gør øén større da
lavaén løber lige ud i Stillehavet.

Mit råd er minimum 14 dages rejse - tag væk fra Oahu med det samme -
besøg 2-3 øér (F.eks. Kauai, Maui, Hawaii) - lej bil på ø'erne - find
Bed & Breakfast logi - nyd den fantatiske natur.

Krydstogt vil jeg ikke anbefale - jeg foretrækker at organisere rejsen
selv.