atlantic holiday centre. callao savaje
Fra : jenny og søren

Dato : 27-01-07 16:01

Hej Ng

Vi skal på næste søndag ned til danskfolkeferies center på tenerife
(atlantic holiday centre, callao savaje) er der nogen der har nogle gode
indputs til en rigtig god ferie dernede, incl gode spisesteder i byen hvor
centret ligger ??

ps vi er rimeligt mobile dernede da vi har lejet en bil i en uge hos pouls
auto i byen (iøvrigt meget billig)

mvh

Søren Brix Nielsen & Co
--

Jenny & Søren
Skovsgaard

E-mail: jennyogco@mail.dk
Tlf. 98 13 70 04/23 83 38 11

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-01-07 16:26

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> writes:

> ps vi er rimeligt mobile dernede da vi har lejet en bil i en uge hos pouls
> auto i byen (iøvrigt meget billig)

Husk forsikringen!

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Torben Andersen

Dato : 28-01-07 18:00

Hej Jenny og Søren.
I kan godt begynde at glæde jer, for efter vores mening er Atlantic Holiday
Centre og Tenerife, et af de bedste steder hvor
man kan holde sin ferie. Vi har været der 2 gange a 14 dage i 2000 og 2003
og vender helt sikkert tilbage. Der er en rigtig god
stemning på hotellet, alle kommer hinanden ved.
Restauranten på hotellet er rigtig god, men der lå en restaurant lige ved
side af, som hed Delfinen eller Dolphin måske. Her var
maden, betjeningen og udsigten helt i top. Og prisen var ikke gastronomisk.
Man skulle ned af en masse trapper for at finde den.
Vi har også lejet bil hos Pouls Auto, det får i ingen problemer med, deres
biler er OK.

Hvad skal i se:
Ja i skal helt sikkert en tur op på vulkanen Teide, men kør tidligt fra
hotellet hvis i vil undgå kø med svævebanen. Tag lidt ekstra
tøj med til turen, der kan godt være sne deroppe på denne tid af året.

Og så kan i godt sætte en hel dag af til en tur til dyreparken Loro Parque
den ligger ved Puerto de la Cruz.

Heldagstur mod nord som vi kørte i 2003:
Først Los Gigantes. ( Flot marina med stejleklipper i baggrunden)
så den glemte by Masca. (Fantastisk natur)
videre til Garachigo via Buenavista del Norte. ( Spændene by med gammel
fæstning)
så Icod de los Vinos. ( Drageblodstræer, et af dem 3000 år gammelt)
Videre til Puerto de la Cruz. ( Botanisk have nåede vi ikke at se, vi spiste
og kørte via motorvejen på øens øst side, hjem til hotellet )
Det var en rigtig god tur som kan anbefale.

Vi var også på en tur hvor vi startede dagen med at køre op i bjergene nord
for Santa Cruz, her er mere grønt frodigt end på
sydsiden af øen. Vi afsluttede turen i Santa Crus.
Også en ok tur.

Hvis FolkeFerie stadig har jeepsafari til La Gomera, vil jeg helt sikkert
anbefale den. La Gomera er en fantastisk flot ø som man
får set rigtig meget af på deres jeepsafari.

Mvh. Fam. Andersen