Søger anbefaling af steder med frivillig a~
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-07 23:29

Hej!

Jeg har opdaget at vi kan komme 2 voksne + 2 børn (4 år + 7 år) til Pisa for
ca. kr. 4700 med RyanAir fra Billund.

Eneste problem er at vi
- ankommer til Pisa mandag den 9. juli kl. 23.55
- rejser hjem onsdag den 18. juli kl. 19.10

Jeg har kigget forbi http://www.friferie.dk for at finde steder der matcher
vores behov - men alle de steder jeg har fundet tillader kun ankomst om
lørdagen.

Kan du anbefale en børnevenlig campingplads eller lejlighedshotel med
P-plads til udlejningsbilen hvor vi kan komme til midt om natten mellem
mandag og tirsdag og være der det antal dage der passer os?

Jeg har også overvejet at flyve Billund -> Nice med Sterling - men det er
noget dyrere for os. Derfor er helt andre billige fly 'n drive alternativer
i regionen meget velkomne.

med venlig hilsen,
Carsten Kring

Fra : Kim Schulz

Dato : 25-01-07 00:02

On Wed, 24 Jan 2007 23:28:47 +0100
"Carsten Kring" <cckring_snabela_it.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har også overvejet at flyve Billund -> Nice med Sterling - men
> det er noget dyrere for os. Derfor er helt andre billige fly 'n drive

Da vi var dernede for nogle år siden, boede på en lille camping plads
lige i udkanten af Pisa. Det var en del af Magic-Italy kæden, men jeg
kan ikke lige finde den på deres hjemmeside.
Søgte lidt, og tror at det er denne her:
http://www.campingtorrependente.it/eng/

du kan finde andre camping pladser her:
http://www.camping-italy.net/english/toscana/pisa/
(lad dig ikke snyde af deres stjerner - så vidt jeg husker, så er det
noget man "køber" i italien).

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk