Alcudia/myg i Maj/juni ????
Fra : torben larsen

Dato : 22-01-07 15:43

Vi er en familie som skal til Mallorca i maj/juni i 16 dage.
Vi har læst på div. rejser sider, at mange familier har oplevet mange myg i
Alcudia.
Vi har kigget på et hotel som hedder Hoteur Bellevue Apartment........
Har I nogle erfaringer med dette problem ?????????

Hilsen Torben

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 22-01-07 19:22

> [...]
> Vi har kigget på et hotel som hedder Hoteur Bellevue Apartment........
> Har I nogle erfaringer med dette problem ?????????

....jeg boede dér i august 1998.
Der var ikke air.con i lejlighederne dengang, så vi var nødt til at sove med
åbne døre og vinduer med det resultat at vi var ædt op af myg om morgenen.
Og myggene var så små at man næsten ikke så dem.Men det kløede......(det er
derfor jeg husker det endnu...)
Men om dagen var man ikke generet af dem.
Ved ikke om der er air-con idag.
Mvh Niels

Fra : knud poulsen

Dato : 22-01-07 21:43

Det er der ikke, vi var der sidst i september, og er først ved at hele op
nu, det er rigtig galt om natten, om hotelet kan jeg kun sige at vi ikke vil
vælge det igen, vi havde kun rengøring 2 gange mens vi var der 1 gang da vi
kom og anden gang da vi skulle hjem. Toiletpapir måtte vi selv købe. Vi
klagede men intet hjalp, vi klagede også til Spies, det hjalp heller ikke
( fik aldrig svar på vores klager)

Knud Poulsen