hoteller i Paris
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 20-01-07 23:14

Hejsa

Min veninde og jeg skal på en rigtig tøse tur til paris her til april. Vi
leder efter et hotel ret centralt som ikke koster en formue.... er der nogen
der kan anbefale nogen hoteller gerne med link til evt. hjemmesider.

På forhånd tak

Knus Bolette
www.Bolettes.dk

Fra : Anette

Dato : 21-01-07 00:36

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev
> [...]
> leder efter et hotel ret centralt som ikke koster en formue.... er der
> nogen der kan anbefale nogen hoteller gerne med link til evt. hjemmesider.

Der er faktisk adskillige anbefalinger - med hjemmesider - hvis du lige
kigger en dag eller to tilbage....

Anette

Fra : Preben Andersen

Dato : 22-01-07 10:43

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:45b29422$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Vi leder efter et hotel ret centralt som ikke koster en formue.... er
> der nogen der kan anbefale nogen hoteller gerne med link til evt.

Her er et nogenlunde pænt hotel, tæt på alting, og til rimelige penge:

http://www.123france.com/123/en/hotel.php?id_hot=824#resa

mvh
Preben

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-01-07 11:42

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> wrote in message
> [...]
> leder efter et hotel ret centralt som ikke koster en formue.... er der
> nogen der kan anbefale nogen hoteller gerne med link til evt. hjemmesider.

I netop afvigte weekend boede jeg her:
http://www.hotel-saint-charles.com/

Det er et ganske pænt hotel i et hyggeligt kvarter lidt uden for centrum.
Der er cafeer og barer i nærheden, og kun 400 meter til Place d' Italie
metrostationen, hvor 3 linjer krydser, og det er således let at komme derhen
man skal.
Centrum er stort, så i praksis kan man alligevel ikke gå overalt.

Vi havde fået et "special offer" på 60 Euro for et dobbeltværelse, og det
synes jeg bestemt var rimeligt.

Personalet var vældig flinke, fx brugte receptionisten 10 minutter på at
forhandle med et taxiselskab så vi fik turen til lufthavnen 12 Euro
billigere.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : Pro

Dato : 03-02-07 12:40

Hej Martin

Hvor havde du fået det til den pris på 60 euro?

Kim

Fra : kim

Dato : 23-01-07 13:39

Kik f.eks. på DTF-TRAVEL.dk
2 nætter med morgenmad fra 699 i april måned