Gran Canaria - 220V?
Fra : Sven

Dato : 20-01-07 01:38

Hej
Vi skal snart 14 dage til Gran Canaria (Arguineguin, Dorado Beach). Jeg kan
finde oplysninger om madpriser, indkøbsmuligheder mv, men jeg kan ikke finde
ud af, om vores 220V stik passer til deres stikkontakter. Jeg tænker selvf.
her på oplader til kameraet batteri, barbermaskine osv. Nogen der ved det?

Sven

Fra : ThomasB

Dato : 20-01-07 01:59

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvf. her på oplader til kameraet batteri, barbermaskine osv. Nogen der

Som i DK.

Fra : Nicolai Lang

Dato : 20-01-07 09:09

On Sat, 20 Jan 2007 01:38:17 +0100, "Sven" <nogen@med.ca> wrote:

> [...]
>her på oplader til kameraet batteri, barbermaskine osv. Nogen der ved det?

Søg efter "World electric guide" på Google - eller bookmark linket
her: http://www.kropla.com/electric.htm

Der er også en for telefoni. Genial når man som os har installationer
i 35+ lande, så man kan se hvad for stik man skal tage med - eller
hvilke man skal sende med udstyret når man sender noget til udlandet
;)

http://www.kropla.com/electric2.htm kan man se at de faktisk kan
have 3 forskellige stik størrelser. Men jeg var der for 2 år siden og
havde ingen problemer - hvis du får problemet kan mange hoteller
udlåne convertere, og ellers kan man købe dem i butikkerne.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 20-01-07 09:55

> [...]

>her på oplader til kameraet batteri, barbermaskine osv. Nogen der ved det?
----------------------

Har været der mange gange senest for 1 uge siden - alle danske stik
passer i de spanske stik - du får ingen brug for convertere eller
lignede.
God tur til en dejlig ø
Mogens

Fra : Larke

Dato : 20-01-07 14:18

> [...]

> det kan købes, efter du er blevet 'undersøgt' for ulovligheder. Læg mest
Ha en rigtig god tur!

Fra : Sven

Dato : 20-01-07 14:37

Mange tak for jeres svar
Min kone og jeg glæder vildt meget til disse 14 dage dernede sammen med
vores 2 "børn" (hhv 20 og 23 år gamle).

Sven