Fly / Billigt t. London - Hurtigt
Fra : Peter Heide

Dato : 18-01-07 19:59

Det virker måske lidt underligt det hér ; men hvis man nu er lidt
impulsiv og lige pludselig har lyst til en tur til London ( kun et par
dage til lidt indkøb ) hér og nu.

Hvor køber man sådan en retur - billet ?

Skal selvfølgelig være så billigt som muligt . Daffer man
ud på Kastrup Lufthavn og sér hvad der er ?

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-01-07 20:05

On Thu, 18 Jan 2007 19:59:08 +0100
"Peter Heide" <c18@hk.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvor køber man sådan en retur - billet ?
>
> Skal selvfølgelig være så billigt som muligt . Daffer man
> ud på Kastrup Lufthavn og sér hvad der er ?

sterling.dk
ryanair.dk

tror ikke du finder det meget billigere, med mindre du er meget heldig
med en afbudsbillet eller lignende.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Henry Vest

Dato : 18-01-07 20:30

Måske www.momondo.com kan hjælpe dig.

--
Henry Vest

Fra : Eragon

Dato : 20-01-07 12:00

"Peter Heide" <c18@hk.dk> skrev i en meddelelse
> Det virker måske lidt underligt det hér ; men hvis man nu er lidt
> impulsiv og lige pludselig har lyst til en tur til London ( kun et par
> dage til lidt indkøb ) hér og nu.
>
> Hvor køber man sådan en retur - billet ?

www.Easyjet.com

Hilsen
Michael

www.zoneterapi-hillerod.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 21-01-07 03:46

"Eragon" <dsl175301b@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Heide" <c18@hk.dk> skrev i en meddelelse

> www.Easyjet.com
>
> Hilsen
> Michael

Tak for svar alle sammen. Jeg syntes Michael's bud sér let og overskueligt
ud.
Så jeg vælger Easyjet. Kan fåe retur for ca. 1200 alt incl. fra København .

Fra : Henry Vest

Dato : 21-01-07 09:42

Peter Heide wrote:

> Tak for svar alle sammen. Jeg syntes Michael's bud sér let og overskueligt
> ud.
> Så jeg vælger Easyjet. Kan fåe retur for ca. 1200 alt incl. fra København

Det kan du godt få billigere - dog afhængig af hvornår du vil af sted. Jeg
søgte på dagene 22. januar (tur) og 24. januar (retur). 748 kr. t/r. Endda
658 kr. hvis man gider tage flyveren fra Sturup (Malmø).

--
Henry Vest