Miniferie med badeland.
Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 16:44

Hejsa

Er der nogle af jer kloge mennesker der kan hjælpe med en god ide.

Vi er 4 voksne og 4 små børn ( 0, 2, 2, 4 år)

Vi var sidset år på ferie i blokhus danland og det var bare supergodt. Vi
gav 900 kr dengang for 4 dage. Hvilket vi syntes var en ganske rimelig
pris.

Vi vil meget gerne afsted igen, men vi vil gerne bo sammen i samme hytte.
Kender i til et sted hvor man må være 8 i en hytte og hvor det ikke koster
en bondegård at komme afsted. Det må også gerne være i Tyskland.

Mvh Marianne

Fra : Henning

Dato : 17-01-07 17:04

On Wed, 17 Jan 2007 16:43:48 +0100, "Marianne Kjær Munk"
<marianneOmmmunk.dk> wrote:

> [...]
>Kender i til et sted hvor man må være 8 i en hytte og hvor det ikke koster
>en bondegård at komme afsted. Det må også gerne være i Tyskland.

www.Skallerup.dk ? Stort badeland - og Romulus til de vooksne!
P.S. Er du medlem af Nyreforeningen får du 20% rabat - et
støttemedlemsskab koster 200,-/år. Så kan du hurtigt regne ud det kan
betale sig at være passivt medlem... Du skal blot oplyse medlemsnummer
ved bestilling, så fratrækkes rabatten med det samme!

Fra : LH

Dato : 08-02-07 22:47

Der er kun et sted til miniferie i vandland

www.Weissenhauserstrand.de

Fedeste vandland i nordeuropa, tro mig vi har prøvet dem alle !!

Tilmed super billigt

vi har nu været der 12 gange og det har spredt sig som en vivelvind
til mange af vore venner og deres venner

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-07 09:50

Hejsa

Vi har lige bestilt dertil og tager afsted den 4 marts.
Tak for tippet

Fra : LH

Dato : 11-02-07 10:11

Hej Marianne

Hvis du sender mig din email, skal jeg sende dig et par billeder
derfra. I kan godt begynde at glæde jer. Lalandia når det ikke til
sokkeholderne, plus at pris niveauet er ca 20% lavere end i DK
LHJ26@hotmail.com