Hvad bruger man et VISUM til?
Fra : anders

Dato : 17-01-07 08:29

Hej

Når man skal have visum til et bestemt land, skal man så have det for at
rejse ind i landet, eller skal man have det for at opholde sig i landet?

Grunden til det lidt mærkelige spørgsmål er, at jeg om halvanden uge rejser
til Tobago. Normalt ikke et visum-land, men p.g.a. en eller anden stor
criket-turnering, skal man i en periode have visum til landet.

Jeg ankommer den 28. januar, men visumreglerne gælder først fra den 1.
februar (Jeg rejser igen den 10. februar). Så skal jg have visum for at
opholde mig de sidste 10 dage i landet, eller er det ligemeget fordi jeg er
rejst ind inden skærnigsdatoen?

Hvad tror i?

Mvh
Anders

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-01-07 09:42

"anders"
> [...]
> februar (Jeg rejser igen den 10. februar). Så skal jg have visum for at
> opholde mig de sidste 10 dage i landet, eller er det ligemeget fordi jeg

Jeg vil sige du skal have visum, da det jo nok er et sikkerheds
spørgsmål at der under turneringen forlanges noget exceptionelt,
men hvorfor ringer du ikke bare.. -max-
http://www.argvencar.um.dk/da/menu/OmOs/