Wales
Fra : J.

Dato : 15-01-07 15:33

En veninde og jeg skal til Wales til sommer for at køre rundt en uges tid.

Er der nogen der har været der, som kan give nogle fif om hvad man bare skal
se derover.

På forhånd tak.

Jojo

Fra : Holst

Dato : 15-01-07 15:45

J. wrote:

> En veninde og jeg skal til Wales til sommer for at køre rundt en uges tid.
>
> Er der nogen der har været der, som kan give nogle fif om hvad man bare skal
> se derover.

Jeg var der med skolen for 20 år siden eller så. Der var en ganske flot
natur i Wales. Se endelig den. Se også pubber.

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 18:13

"J." <jojosFJERN@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har været der, som kan give nogle fif om hvad man bare

I skal selvfølgelig se masser af natur: nationalparkerne Brecon Beacons
og/eller Snowdonia. Kan også anbefale den gamle kulmine "The Big Pit" i
Blaenafon. Friluftsmuseet St Fagans lidt uden for Cardiff er også et fint
sted.

Fra : F. Hansen

Dato : 15-01-07 18:33

> [...]
>
> Er der nogen der har været der, som kan give nogle fif om hvad man bare

http://www.visitbritain.com/VB3-da-DK/destinationguides/wales/index.aspx

Her kan hentes lidt inspiration.