Ekstra Benplads SAS
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 10-01-07 17:12

Hej NG, jeg er ved at finde billetter til min storebror i uge 7 til Malaga
(ikke verdens billigste opgave)

Problemet er, at min storebror er 205 centimeter høj og kan ikke flyve uden
der er ekstra benplads.

Hvordan bestiller man ekstra benplads hos SAS, når man køber billetten hos
evt. Supersaver ?

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : Eivind

Dato : 10-01-07 19:30

> [...]
>der er ekstra benplads.
>
>Hvordan bestiller man ekstra benplads hos SAS, når man køber billetten hos

Undersøg først muligheden for at han kan få en plads ved en af
nødudgangene.. der er tit rigeligt benplads.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 10-01-07 23:14

> Undersøg først muligheden for at han kan få en plads ved en af
> nødudgangene.. der er tit rigeligt benplads.

Næppe muligt. De bliver ofte først allokeret ved afgang. De er også nogle
gange forbeholdt guld-medlemmer, hvis de måtte ønske den plads jf. SAS
hjemmeside.

I stedet for bør du checke www.seatguru.com. Her kan du se flyets data,
herunder seat-pitch. Da det er intra-europæisk er det muligt, at den ikke er
på den side. SAS oplyser ikke på deres egen side om seatpitch. Hvis han vil
have mere plads skal han købe economy extra.

Kennet