har nogle været i Iran ?
Fra : sulejma

Dato : 09-01-07 19:49

Specielt kvinder. Hvor frit kan man tillade sig at fortolke tildækningen?

På en hjemmeside fra Iran, har jeg set billeder af yngre kvinder iført en
slags skjortekjole som gik til knæene, nogle af dem slidset godt op og mange
så stramme at man kunne se former
Dertil var de øverste knapper åbnet og ærmerne smøjet op til midt på
underarmen + bare tær´ med neglelak i sandaler. De havde allesammen tørklæde
på.

Det som ikke fremgik af siden, var om de overhovedt fik lov til at gå så
frit klædt, og om de blev udsat for rynkede næser og forargelse overalt hvor
de kom.

VH
Sulejma

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jim

Dato : 13-01-07 15:43

"sulejma" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det som ikke fremgik af siden, var om de overhovedt fik lov til at gå så
> frit klædt, og om de blev udsat for rynkede næser og forargelse overalt

Har du da tænkt dig at tage til Iran sådan helt frivilligt?