Alanya - Tyrkiet
Fra : HH

Dato : 09-01-07 19:29

Hej gruppe.

Har aldrig været på ovennævnte distination før.
Er der nogen der har erfaringer (gode/dårlige) fra stedet ?
Er der nogen der har erfaringer (gode/dårlige) med "Tyrkiet Eksperten".
Er der nogen der har erfaringer (gode/dårlige) med "Vega Star Feriecenter".

På forhånd tak.
Henrik

Fra : Jesper Andersen

Dato : 10-01-07 10:48

Hej Henrik,
Jeg har været i Alanya 2 gange og skal ikke derned de kommende år...
Første gang jeg var dernede var i 2003, hvor jeg var med et par
kammerater dernede... Vi havde en skide god ferie dog med et par
uheldige oplevelser.

Sidste gang var med min kæreste i 2006, hvor vi blev overrendt af
tyrkere... Du skal bare være opmærksom på at de vil gøre ALT for at
hive penge op af din pung, som de så skal hive dig i armen for at
komme ind i deres skide butikker, og når du så afviser dem bliver de
meget ubehøvlet.

Og lad endelig vær med at tage taxa dernede.. de snyder så det står ud
af begge øre på dem, har haft en heftig diskussion med en chauffør
hvor det endte med politiet kom. (Gik uden og betale svinet en
krone...)

Jeg skal ikke derned igen forløbig !

Vi rejste med Tyrkiet Eksperten på vores første tur, og jeg kan ikke
sige noget dårligt om dem.
Deres guider klarede det meget godt mht. hente/bringe ankomst/afgang,
men det var også hvad man så til dem, ellers så man dem ikke.
Tyrkiet Eksperten benytter Onur Air til deres flyvninger til Tyrkiet
og det fly vi var med var absolut ikke af nyeste årgang, dette bar
sæderne osv også præg af, men det gjode hvad det skulle... fragte os
fra A til B og omvent.

Kender ikke Vega Star hotellet, men tjeck evt www.charter-hotel.dk

Du kan se lidt billeder fra vores sidste tur her:
http://www.syswatch.dk/?s=visgal&gid=20

Mvh
Jesper Andersen