turist atraktioner
Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-01-07 21:21

Unescos bevaringsværdige steder - få en ide om de er værd at besøge
eller om de er spoleret af turisme eller andet... -max-
www.nationalgeographic.com/traveler/features/whsrated0611/whsrated.html

Fra : Cyber.

Dato : 08-01-07 22:55

"-max-" <max@amarzone.dk> wrote in message
> Unescos bevaringsværdige steder - få en ide om de er værd at besøge
> eller om de er spoleret af turisme eller andet... -max-
> www.nationalgeographic.com/traveler/features/whsrated0611/whsrated.html

Det er en underlig liste, som ikke rigtigt kan bruges til noget....

man kan da ikke sammenligne Bryggen med Oaxaca, eller Alahambra'en med den
kinesiske mur,-det er forskellige oplevelser som jeg selv syntes alle var
værd at se.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-01-07 11:18

"Cyber." <unvalid@(CVXdf)cyber.dk> writes:
> [...]
>den
>kinesiske mur,-det er forskellige oplevelser som jeg selv syntes alle var

Det må da bero på en fejllæsning - det er jo ikke den måde som
attraktionerne sammenlignes på, men om turistificering, kommerciel
udnyttelse, vedligeholdelse osv.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-01-07 17:17

"Frank Løkkegaard"
> "Cyber."

> Det må da bero på en fejllæsning - det er jo ikke den måde som
> attraktionerne sammenlignes på, men om turistificering, kommerciel
> udnyttelse, vedligeholdelse osv.

Tak for den afklaring, Frank.. Jeg formulerede nok det oprindelige
indlæg for vagt - vi har med unikke bevaringsværdige steder at gøre.
at kalde dem turist attraktioner er en fejl fra min side. -max-