Billig overnatning i Polen / Stettin
Fra : Kurt Mogensen

Dato : 07-01-07 18:02

Er der nogen der kan anbefale et billigt sted at overnatte i Stettin ?
Radisson SAS og Hotel Neptun er blevet for dyre. Der skal være mulighed for
aflåst parkering samt at vi kan have vores hund med.
/Kurt

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-01-07 22:13

Hej Kurt!
Prøv, at se efter campingpladser på dette kort
http://www.eurocampings.dk/da/europa/polen/zachodniopomorskie/ Det er måske
den eneste mulighed for at I kan finde et sted, hvor I kan tage jeres hund
med.
Mvh. Jesper

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 09-01-07 15:00

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.eurocampings.dk/da/europa/polen/zachodniopomorskie/ Det er
> måske den eneste mulighed for at I kan finde et sted, hvor I kan tage

Det er ikke helt korrekt. Langt de fleste hoteller i Polen accepterer
husdyr. Ville jeg campere, så havde jeg nok valgt dk.fritid.camping.

Fra : Bjarne

Dato : 09-01-07 19:09

Kurt Mogensen skrev:
> [...]
> Radisson SAS og Hotel Neptun er blevet for dyre. Der skal være mulighed for
> aflåst parkering samt at vi kan have vores hund med.

Vi prøvede for nogle år siden at henvende os direkte til Neptun hotellet
og bestilte en suite som ellers normalt ikke var i udbudet hos
rejsebureauer.
Det var en behagelig oplevelse til rimelig pris.

Bjarne

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 09-01-07 21:21

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rejsebureauer.
> Det var en behagelig oplevelse til rimelig pris.

Dem prøver jeg at kontakte direkte. Tak for tippet