Flytyper
Fra : Henrik Hansen

Dato : 07-01-07 10:37

Hej
Jeg blev lidt inspireret til at se på hvilket fly jeg skal flyve med
på min første længere rejse..... men det kan jeg ikke lige finde ud af..
Jeg skal flyve fra CPH til Atlanta usa....
Jeg kan vist ikke se det på biletten ..men jeg kan finde flyets
afgangstider(rutefly) blot ikke hvilken flytype..
Ku jeg få lidt hjælp til det...??

Fra : Jens G

Dato : 07-01-07 10:40

On Sun, 07 Jan 2007 10:36:38 +0100, Henrik Hansen <hsh@ziex.net>
wrote:

> [...]
>Jeg kan vist ikke se det på biletten ..men jeg kan finde flyets
>afgangstider(rutefly) blot ikke hvilken flytype..

Der er sikkert nogen der kan svare hvis du fortæller hvilket selskab
du skal flyve med.

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : T.

Dato : 07-01-07 10:56

"Henrik Hansen" <hsh@ziex.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan vist ikke se det på biletten ..men jeg kan finde flyets
> afgangstider(rutefly) blot ikke hvilken flytype..

Hej Henrik

Du skal nok flyve med Delta airlines og så ser det sådan ud.
Så det er en Boing 767.
Prøv at gå ind på deres hjemme siden og se.

Mener de er de eneste der flyver fra Cph. til Atl.
Hilsen

Delta 69 11:00am
07 Jan 2007 CPH 2:55pm
07 Jan 2007 ATL Boeing 767-300 0 14:20