Ang: flytyper
Fra : BB

Dato : 06-01-07 19:23

Hej med jer
Jeg skal flyve til singapore fra Amsterdam med KLM den 12, feb. kl. 21:10
men det kunne være rart at vide hvilken flytype der beflyver denne rute, jeg
syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen oplysninger på KLM´s hjemmeside.
Så hvis der er en der har oplysninger eller link ville det være dejligt.
Hilsen BB

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 06-01-07 19:56

> [...]
> men det kunne være rart at vide hvilken flytype der beflyver denne rute,
> jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen oplysninger på KLM´s

Hvis du tjekker Schiphols hjemmeside, så er det en 74E, dvs. 747. Seatmap
kan du se på KLMs hjemmeside. Du kan også se detaljerne på
www.checkmytrip.com. Det kræver, at du har bookingreferencenummer.

Kennet

Fra : TL

Dato : 06-01-07 21:33

On Sat, 6 Jan 2007 19:56:22 +0100, in dk.fritid.rejse "Pernille og
Kennet Föh" <anonym@mail.dk> wrote:

>Hvis du tjekker Schiphols hjemmeside, så er det en 74E, dvs. 747. Seatmap
>kan du se på KLMs hjemmeside. Du kan også se detaljerne på
>www.checkmytrip.com. Det kræver, at du har bookingreferencenummer.

og på Seatguru.com kan man finde et diagram over sædekonfiguration.

Fra : LH

Dato : 08-01-07 20:11

Nogen der ved om KLM har opgraderet deres inflight entertainment, så
man hver især har sin egen skærm, eller om de stadig kører med de små
14 " hvor man keder sig ihjel inden ankomst

Fløj med de små søde fra Singapore airlines sidst jeg var i SIN, også
fra AMS. Her har du egen skærm selv på deres gamle 747

mvh LH

Fra : Trent Stensnes

Dato : 08-01-07 20:46

"LH" <lhj26@hotmail.com> wrote in message

> Nogen der ved om KLM har opgraderet deres inflight entertainment, så
> man hver især har sin egen skærm, eller om de stadig kører med de små
> 14 " hvor man keder sig ihjel inden ankomst

KLM har vel bare personlige skjermer på de nyere flyene sine (777 og 340).
Fløy med en av deres 747 og MD11 i sommer og da var det ikke egne skjermer
(på økonomi klasse)

Fra : Sten Schou

Dato : 06-01-07 19:57

"BB" <mig@selv.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmeside.
> Så hvis der er en der har oplysninger eller link ville det være dejligt.

Ruten mellem Amsterdam og Singapore hedder KL0837 (
http://flug.idealo.de/search.php?action=search ), og flytypen er Boeing
747-406 (
http://www.acars-decoder.org/Fleetlist_KLM_KLM%20Royal%20Dutch%20Airlines.htm )
, du finder et billede af den her:
http://www.airliners.net/open.file?id=0371685&size=L&width=1024&height=738&sok=&photo_nr=11&prev_id=0035522&next_id=0737710

Hilsen Sten

Fra : BB

Dato : 06-01-07 20:47

Hej igen

Jeg takker for hjælpen
Hilsen Bent

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-01-07 00:42

"BB" <mig@selv.com> wrote in

> Jeg skal flyve til singapore fra Amsterdam med KLM den 12, feb. kl.
> 21:10 men det kunne være rart at vide hvilken flytype der beflyver
> denne rute,

Som andre nævner er det planlagt at benytte en 747-400 som KLM har 22 stk.
af. KLM benytter normalt deres ældste 747'er (PH-BFB fra 1989) på ruten til
SIN.

Et link til KLM's flåde af 747-400 fly:

http://www.airfleets.net/flottecie/KLM-active-b747.htm