Erfaringer med Tobago?
Fra : anders

Dato : 06-01-07 15:42

Hej

Først vil jeg sige at jeg godt ved jeg har spurgt om alt fra Thailand,
Chili/Peru og Gand Canaria. Har også haft Puerto Rico i tankerne og mange
mange andre steder, men NU er rejsen bestilt og der er ingen vej tilbage!

Vi skal sku til Tobago.

Nu håber jeg så ikke at nogen herinde har dårlige erfaringer med den ø!
Til jer der måtte have sat jeres ben der, er der så noget man SKAL se? (Er
der sidste uge i januar og første uge i februar)

Har fundet et sted at overnatte, men er meget åben for alternativer, hvis
nogen skulle kende et godt sted.

Mvh
Anders

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 06-01-07 18:55

anders <junk@xotminusdette.dk> wrote:
: Vi skal sku til Tobago.

Det blir sikkert fint. Jeg vet ikke stort om Tobago, men for et par
dager siden var det en sak i norske medier om at blant annet Tobago
helt overraskende og i det skjulte har innført visumplikt i perioden
15. januar til 15. mai 2007 for blant annet norske statsborgere.

Siden flere norske reisearrangører ikke var klar over det var det
plutselig mange Karibien-farere som fikk problemer. Særlig siden det
ikke er så veldig mange karibiske ambassader i vårt hjørne av verden.

Håper du har alt i orden med visum, eller at du reiser utenfor
denne perioden.

God tur!

Bjørn
www.iposeogsekk.com

Fra : anders

Dato : 06-01-07 23:47

""Bjørn" Christian "Tørrissen"" skrev:

> [...]
> ikke er så veldig mange karibiske ambassader i vårt hjørne av verden.
>
> Håper du har alt i orden med visum, eller at du reiser utenfor

Tusind tak for advarslen! Men jeg vidste det godt. Det er p.g.a. af en
cricket-turnering i marst-april at de har valgt at man skal have visum.
Troede ikke det ville være svært at få et visum, men har i dag været i
kontkat med Trinidad og Tobagos konsulat i Danmark, og de siger der er 4
ugers ekspeditionstid på et visum fordi det skal forbi London.

Surt når man skal afsted om tre uger

Men konsulatet fortalte også at de har været i kontakt med myndighederne i T
og T, der fortalte at der vil kunne laves et visum ved ankomsten i
lufthavnen hvis man skal afsted inden for de næste fire uger. Det håber jeg
MEGET på at vi kan, få ellers bliver det ikke den fede ferie vi havde regnet
med det skulle være.

Mvh
Anders

Fra : Tina Christiansen

Dato : 06-01-07 20:15

Hej Anders

Det er bare et godt valg !

> Vi skal sku til Tobago.

Det kan jeg godt forstå Det er også bare super lækkert. Har været der en
gang og ELSKEDE det. Det er heaven on earth

> Nu håber jeg så ikke at nogen herinde har dårlige erfaringer med den ø!
> Til jer der måtte have sat jeres ben der, er der så noget man SKAL se? (Er
> der sidste uge i januar og første uge i februar)

prøv at se denne hjemmeside. Den er rigtig god

www.tobagomadman.dk

Med venlig hilsen

Tina

Fra : anders

Dato : 06-01-07 23:54

"Tina Christiansen" skrev:
> Hej Anders
>
> Det er bare et godt valg !

> Det kan jeg godt forstå Det er også bare super lækkert. Har været der
> en gang og ELSKEDE det. Det er heaven on earth

Lyder lovende. Nu håber jeg bare vi bliver lukket ind i landet på trods af
manglende visum. (se andet indlæg i denne tråd)

> prøv at se denne hjemmeside. Den er rigtig god
>
> www.tobagomadman.dk

Ja, den er faktisk ret god. Tak for det?

Mvh
Anders