Erfaring med ny flyplass i Bangkok
Fra : Tommy

Dato : 06-01-07 08:31

Hei !

Skal fly fra Koh Samui til Bangkok med Bangkok Airways i februar, derfra
videre til København med SAS.
Det er 2 timer og 50 minutter transfer tid før SAS flyet går.
( Behøver ikke å ta ut bagasjen i Bangkok, den blir sjekket inn på Koh Samui
helt frem til Europa. )

Er dette tid nok på den nye flyplassen, så jeg rekker SAS flyet ?

Vennlig hilsen
Tommy

Fra : SK

Dato : 06-01-07 11:01

"Tommy" <apeks@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>så jeg skulle mene, at det sagtens kan lade sig gøre. De fleste lufthavne/
>flyselskaber planlægger på helt ned til 30 min. transfer tid.
Så der skulle være tid nok.
God tur!

Fra : Trent Stensnes

Dato : 06-01-07 11:41

"SK" <S@Ki> wrote in message
> [...]
>så jeg skulle mene, at det sagtens kan lade sig gøre. De fleste lufthavne/
>flyselskaber planlægger på helt ned til 30 min. transfer tid.

Hvis du var der i sommer landet du på Don Muang og den er stengt nå. Den nye
flyplassen, Suvarnabhumi, har fått mye kritikk, men jeg er enig i at 2 timer
og 50 minutter bør holde.

Fra : Cyber.

Dato : 06-01-07 12:18

"Trent Stensnes" <some@one.com> wrote in message

> Hvis du var der i sommer landet du på Don Muang og den er stengt nå. Den
> nye flyplassen, Suvarnabhumi, har fått mye kritikk, men jeg er enig i at 2
> timer og 50 minutter bør holde.

var i Suvarnabhumi for et par mdr siden, og har generelt været i mange
lufthavne, den var lidt forvirrende at finde rundt i,-men to timer er mere
end nok..

Fra : Tommy

Dato : 09-01-07 17:07

"Tommy" <apeks@online.no> skrev i melding
> [...]
> Samui helt frem til Europa. )
>
> Er dette tid nok på den nye flyplassen, så jeg rekker SAS flyet ?

Takk for svar !

Vennlig hilsen
Tommy