Østrig i uge 7?
Fra : Rasmus Westh

Dato : 03-01-07 20:02

Hejsan.

Sverige i uge 2 blev droppet pga. skodvejr, så det ender nok med Østrig i
uge 7 i stedet. Vi er fire eller fem personer der skal afsted, så ville høre
om nogen havde nogle anbefalinger mht. sted, selskab osv.?

Jeg var i Zillertal med nogle andre venner sidste år, og stedet i sig selv
var en kæmpe succes - SÅ mange pister at udforske i fornem kvalitet. Men vi
rejste med Nortlander, som var alt andet end en kæmpe succes - de var
absolut ikke til nogen som helst hjælp (selvom vi boede lige ved siden af
guiderne), og da vi kom derned havde de ikke liiige fået gjort den lejlighed
vi skulle bo i klar. Så de indlogerede os seks mennesker i en firepersoners
lejlighed, hvilket vi så også brokkede os over da vi kom hjem og fik 2400 kr
igen - ikke at det er skide meget, og på ingen måde nok til at jeg vil smide
så meget som en krone i det fuskerfirma igen.

Da vi nu formentlig tager en hel uge med 7-8 dage på ski fremfor fire dage
på ski kræver det pga. dele af gruppen desværre at vi tager afsted i uge 7 -
så har brug for et firma der kan give en god deal på trods af højsæson

På forhånd tak.

Rasmus Westh

Fra : Peter Kjær

Dato : 06-01-07 11:33

Men vi
> rejste med Nortlander, som var alt andet end en kæmpe succes - de var
> absolut ikke til nogen som helst hjælp (selvom vi boede lige ved siden af
> guiderne)

Det var da trist, har selv kun haft gode erfaringer med Northlander, lidt
dyre måske men til gengæld plejer det hele bare at fungere med dem.

> [...]
> 7 - så har brug for et firma der kan give en god deal på trods af højsæson

Ved ikke hvor meget du kan forhandle netop i højsæsonen, men kan varmt
anbefale Østergaard (http://www.ostergaard.nu/) hvis du skal til Østrig.

/Peter

Fra : Rasmus Westh

Dato : 06-01-07 13:27

"Peter Kjær" <peternFJERNES@dacor.dk> wrote in message
> Men vi
>
> Det var da trist, har selv kun haft gode erfaringer med Northlander, lidt
> dyre måske men til gengæld plejer det hele bare at fungere med dem.

Jeps - havde også kun hørt godt om dem inden da, hvilket skam også var
grunden til at vi rejse med dem.

Ok, kigger på det. Keep 'em coming!

Takker og bukker.

Rasmus