Billeje på Mallorca
Fra : LH

Dato : 03-01-07 12:10

Er der nogen der har et par gode links

sidste år brugte vi Europe gold car, de var billige men "snød" os ved
at benzinen var full-empty istedet for Full-Full som normalt
Vi gav sidste år 1500 dkr for en Ford Focus st.car i 1 uge
mvh
LH

Fra : Jan Larsen

Dato : 03-01-07 20:42

Vi var ude for det samme (Full-Empty og fast pris for benzin: 48 Euro,
dagsprisen for en liter var 1 Euro og der kunne være 35 liter på bilen ved
HELT tom tank) på Kreta i efteråret, med med Apollo. Udlejningsfirmaet var
Hertz.
2100 for 12 dage + de 48 Euro, for den mindste model med AC.

jan

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-01-07 23:10

Hej

LH <lhj26@hotmail.com> wrote:

>sidste år brugte vi Europe gold car, de var billige men "snød" os ved
>at benzinen var full-empty istedet for Full-Full som normalt

Det 'stunt' prøver de næsten alle på, vær opmærksom på det lille X i
kontrakten, (tilbageleveres med, eller uden, fuld tank).

Jeg plejer at benytte Holiday autos, bestilles/betales online hjemmefra,
se herunder:

http://www.holidayautos.dk/first_page.aspx?countryoforigin=DK&lang=DK

Et par andre muligheder er:

https://www.economycarrentals.com/sok/sok_default.asp

Eller:
http://email-car-hire.com/

Go' tur !

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : LH

Dato : 04-01-07 00:28

On Wed, 03 Jan 2007 23:10:17 +0100, Ole Rasmussen
<newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote:

> [...]
>kontrakten, (tilbageleveres med, eller uden, fuld tank).
>
>Jeg plejer at benytte Holiday autos, bestilles/betales online hjemmefra,

Har andre prøvet email-car-hire.com
De er ihvertfald billige