ankomst Heathrow - afg. Gatwick - Hvad gø~
Fra : anders

Dato : 03-01-07 11:02

Hej

Jeg kigger i øjeblikket på flybilletter hvor jeg bliver nødt til at
mellemlande i England med en overnatning. Hvad gør man nemmest (og gerne
billigst) hvis man ankommer om aftenen i Heathrow lørdag aften og skal
videre med fly søndag morgen fra Gatwick? (Og omvendt på turen tilbage)

Hvad koster det at komme til og fra de to lufthavne?
Hvor overnatter man?

Mvh
Anders

Fra : Rune

Dato : 03-01-07 11:37

"anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> videre med fly søndag morgen fra Gatwick? (Og omvendt på turen tilbage)
>
> Hvad koster det at komme til og fra de to lufthavne?

Der går bus fra heartrow til gatwick, koster omkring 16-17 pund og tager 1
time. Der er masser af lufthavns hoteller omkring gatwick, de fleste af
dem har gratis transport både til og fra hotellet.

Jeg boede selv for et par uger siden på et sted der hed Russ Hill Hotel, jeg
gav vist omkring 50-55euro for et single room. og det var bestemt ikke
luksus. Men man er jo ikke så kræsen når man ankommer kl 2.30 om natten, så
vil man bare sove

Fra : anders

Dato : 03-01-07 11:51

"Rune" <larz_prime@hotmail.com> skrev:

> Der går bus fra heartrow til gatwick, koster omkring 16-17 pund og tager 1
> time. Der er masser af lufthavns hoteller omkring gatwick, de fleste af
> dem har gratis transport både til og fra hotellet.

16-17 pund??? Damn det er lyder meget for en busbillet. Nå men.. jeg havde
selv denne idé i tankerne og det ender nok med at blive løsningen. Køber man
billetten i lufthavenen, eller bestiller man den hjemmefra?

> [...]
> luksus. Men man er jo ikke så kræsen når man ankommer kl 2.30 om natten,

Har søgt på "Russ Hill Hotel". Ser ud til det koster 39 pund for en nat (2
personer).
Det ser lovende ud.

Mvh
Anders

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-01-07 12:00

"anders" <junk@xotminusdette.dk> wrote in news:459b7f01$0$49208$14726298
@news.sunsite.dk:

> [...]
> billigst) hvis man ankommer om aftenen i Heathrow lørdag aften og skal
> videre med fly søndag morgen fra Gatwick?

Nemmest og billigst? Sover i Gatwick lufthavn.

Der er både badefaciliteter, bagage opbevaring (dog ret dyrt), mad og
drikke og hvis man kommer tidligt på aftenen - fornuftige stole at sove i.

Husk et tæppe, noget at dække øjnene med og evt. noget at proppe i ørene.

Fra : anders

Dato : 03-01-07 12:03

"Kent Oldhøj" skrev:

> [...]
>
> Husk et tæppe, noget at dække øjnene med og evt. noget at proppe i ørene.

Det er bestemt også med i overvejelserne
Så det ER altså muligt at gøre det på den måde?

Mvh
Anders

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-01-07 12:57

> Det er bestemt også med i overvejelserne
> Så det ER altså muligt at gøre det på den måde?

Bestemt. Det er faktisk ret populært. En kollega prøvede i december. Bagage
opbevaring var ret dyrt (+5£ SVJH), der er stole uden armlæn (så man kan
ligge ned), vagterne forstyrrer ikke, man kan få et gratis bad, men der er
meget lys og højttaleranlægget kommer med security meddelelser ret ofte.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 03-01-07 20:00

Prøv at søge efter offentlig transport på denne hjemmeside
http://journeyplanner.tfl.gov.uk/user/XSLT_TRIP_REQUEST2?language=en

På denne hjemmeside
http://www.booking.com/searchresults.html?return_url=http%3A%2F%2Fwww.booking.com%2Fsearchresults.html&found_addresses=&city=-2601889&error_url=http%3A%2F%2Fwww.booking.com%2Fcity%2Fgb%2Flondon.html%3Faid%3D100200%3Blabel%3Dlondon-ImLHG8o0Bf0xIrO3HWFlBwS551746945%3B&aid=100200&label=london-ImLHG8o0Bf0xIrO3HWFlBwS551746945&order=&addressAddress=&addressCity=London&addressZIP=&addressCountry=gb&checkin_monthday=3&checkin_year_month=2007-1&checkout_monthday=4&checkout_year_month=2007-1&radius=
kan I søge efter overnatningssteder i Gatwick og Heathrow ved at indtaste
dem (Gatwick og Heathrow i feltet "Destination". Hvis I markerer, at I vil
søge efter overnatningssteder 5 km. fra Heathrow og et stjernede
overnatningssteder finder I et sted med morgenmad til 38 ?. Det norske ord
frokost, som er benyttet på ovennævnte hjemmeside betyder morgenmad på dansk
ifølge denne ordbog http://www.nordskol.org/ordbog/
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 03-01-07 20:54

Der skulle have stået 38 £ i teksten nedenunder i stedet for 38 ?.
Mvh. Jesper

Fra : hotels4travelers

Dato : 20-01-07 19:37

You can check our website - there you can compare prices from over 20
hotel reservation sites.
www.hotels4travelers.com

Fra : hotels4travelers

Dato : 20-01-07 19:41