Et par ældre til Paris..17-23.1 bør se ??
Fra : pm

Dato : 02-01-07 21:16

Et par ældre til Paris..17-23.1 bør se ??

Vi er et par hun siger 58 år, men jeg ved bedre -)) der vil til Paris som
anført.

Er der noget I vil anbefale ?? Hotel skal ligge i centrum, hvis anbefaling,
men nærmest om der er steder man SKAL se. Jeg har været der, men kun 2 dage
og så end ikke Eifeltårnet fra andet end fortovet. Forslag modtages med tak

PM

Fra : rt

Dato : 04-01-07 14:32

> [...]
> dage
> og så end ikke Eifeltårnet fra andet end fortovet. Forslag modtages med

Smut ind tur op og se Sacré Coeur, det er en klassiker!
Der er også veldigt hyggeligt i Latinerkvarteret, bare en spadseretur eller
et cafebesøg.

Det er hårdt at komme op i Eifeltårnet, i det mindste hvis man vil helt op.

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : Jens G

Dato : 04-01-07 16:35

On Thu, 4 Jan 2007 14:31:56 +0100, "rt" <ostekongen@FJERNhotmail.com>
wrote:

>Det er hårdt at komme op i Eifeltårnet, i det mindste hvis man vil helt op.

Der er da elevator hele vejen op.

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : rt

Dato : 05-01-07 09:15

> Der er da elevator hele vejen op.

Nej.

Men meget af vejen, ja.
Desværre er køen til elevatoren, i hvert fald da jeg var der,
væsentligt længere end til trappen.

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : Jens G

Dato : 05-01-07 17:51

On Fri, 5 Jan 2007 09:15:22 +0100, "rt" <ostekongen@FJERNhotmail.com>
wrote:

>Nej.
>
>Men meget af vejen, ja.
>Desværre er køen til elevatoren, i hvert fald da jeg var der,
>væsentligt længere end til trappen.

Så er der da lavet om siden jeg var der sidst.
En elevator kørte op ad et ben(tre af benene har elevator) til første
og anden platform. På anden skifter man til en elevator i midten der
kører til øverste platform.

Hvor mener du det er nødvendigt at tage trappen? Selv rullestole kan
jo komme op til første og anden platform.

Og det er helt korrekt med den lange kø, både for at købe billetter og
for at komme med elevatoren. Jeg tror det er bedst at komme så tidligt
som muligt, elevatoren åbner 9:30 om vinteren.

Fra : pm

Dato : 05-01-07 18:50

Siger foreløbigt mange tak for tips..de er alle noteret.
Ikke sårn..når man lige vil prøve noget helt nyt ))

pm