Betalingskort i udland
Fra : Kai Hoffmann

Dato : 27-12-06 20:30

Det er muligt det har været oppe her før, men jeg har ikke kunnet finde det.

Jeg har hørt der er banker her i ladet der laver Visa/dankort der er
gebyrfrie når man vil hæve penge i udlandet. Kan bare ikke finde ud af
hvilken bank(er) det skulle være. Nogen der kan hjælpe?

Kai

Fra : Henrik Larsson

Dato : 27-12-06 20:38

> Jeg har hørt der er banker her i ladet der laver Visa/dankort der er
> gebyrfrie når man vil hæve penge i udlandet. Kan bare ikke finde ud af
> hvilken bank(er) det skulle være. Nogen der kan hjælpe?

SkandiaBanken opkræver ikke gebyr ved hævning eller brug af kortet i
udlandet (eller i Danmark for den sags skyld).

Dog betaler man 150kr i årsafgift.

Mvh Henrik

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 27-12-06 21:15

> SkandiaBanken opkræver ikke gebyr ved hævning eller brug af kortet i
> udlandet (eller i Danmark for den sags skyld).
>
> Dog betaler man 150kr i årsafgift.

Tak, kort er bestilt