Horsens til Flensborg
Fra : BorreBoy

Dato : 27-12-06 10:42

Hej.

Er der nogen busser, der kører fra Horsens til Flensborg? Skal være i
Flensborg en tidlig lørdag morgen.

Fra : Bjarne

Dato : 27-12-06 14:10

BorreBoy skrev:
> Hej.
>
> Er der nogen busser, der kører fra Horsens til Flensborg? Skal være i
> Flensborg en tidlig lørdag morgen.

Hvis du i stedet kunne bruge et futtog, så kan du være der 10:20 (afg. 7:47)

Bjarne

Fra : BorreBoy

Dato : 27-12-06 14:21

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du i stedet kunne bruge et futtog, så kan du være der 10:20 (afg.
> 7:47)

Hvordan finder du det? Synes jeg har forsøgt alle mulige kombinationer på
dsb.dk

Fra : Bjarne

Dato : 27-12-06 15:47

BorreBoy skrev:
> "Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan finder du det? Synes jeg har forsøgt alle mulige kombinationer på
> dsb.dk

www.bahn.de

Toget Århus - Prag

Bjarne

Fra : Jens

Dato : 27-12-06 20:26

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan finder du det? Synes jeg har forsøgt alle mulige kombinationer på
> dsb.dk

Ja eller prøv at søge til Padborg, de fortsætter jo naturligt nok til
Flensborg derfra.
MVH
Jens

Fra : Bjarne

Dato : 27-12-06 23:25

Jens skrev:
> "BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> Ja eller prøv at søge til Padborg, de fortsætter jo naturligt nok til
> Flensborg derfra.

Ja, det burde være naturligt, men det er det vist ikke altid.

Bjarne

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-12-06 15:36

Jens wrote:

> Ja eller prøv at søge til Padborg, de fortsætter jo naturligt nok til
> Flensborg derfra.

Nej det skal du ikke være sikker på. Og helt sikkert kan man ikke regne
med at undgå togskifte.

Jeg har oplevet at tog venter 30 - 45 min i Padborg. Eller tilsvarende
ventetid på andet tog.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Inger Buchard

Dato : 27-12-06 22:21

Det tidligste, du kan være i Flensborg med tog er
afg. Horsens 02:34
An Flensburg 08:06
med tre (TRE) timers ventetid i Fredericia.
De danske regionaltog slutter i Padborg - derfra går der bybus eller taxa
til Flensburg.

Inger