Forår i Paris hvordan ?????????
Fra : Hans H.Pedersen

Dato : 27-12-06 09:52

Jeg har siddet hele morgenen for at finde tilbud på rejser til Paris. Men
det er jo en Jungle at finde rundt i. Vi er uden erfaring i alt det rejseri.
Men der skal gerne være guidede ture. Så vi også får set noget af byen. Det
er ingen problem at finde flyrejser med hotel i Paris, men hvad indeholder
de ?
Vi vil ikke spilde tiden med at finde rundt, når vi først er ankommet.
Egentlig ønsker vi os en tilrettelagt tur.

Så vi prøver at spørge her.

Det skal være foråret helst i Påskeugen
Det skal være 4 - 6 dage
Hotel i Centrum
Rundture og vejledninger

Fra : Henrik

Dato : 27-12-06 16:16

On 2006-12-27 09:51:56 +0100, "Hans H.Pedersen" <multifusk@mail.tele.dk> said:

> [...]
> Vi vil ikke spilde tiden med at finde rundt, når vi først er ankommet.
> Egentlig ønsker vi os en tilrettelagt tur.

Hej Hans.

Jeg har efterhånden været i Paris 5-6 gange, min erfaring er at
rejserne du køber herhjemme oftest er fly og hotel, ingen transfer fra
lufthavnen. Det er også meget sjældent at rejseselskaberne har egen
guide med på storby ferier.

Mit råd er, køb Politikens visuelle Guid til paris, planlæg hvad du vil
se, men tag ikke munden for fuld, gem Louvre til en regn dag, tag en
tur på Seinen, den Parisiske metro er det mest geniale redskab til at
komme rundt. Tro mig du har ikke brug for en guide.

Hoteller variere meget i pris og kvalitet, sidst brugte vi Washington Opera

http://www.hotelwashingtonopera.com/

Lidt dyre, men ligger tæt ved Louvre, og det er godt lyd isoleret. Så
man får sin natte søvn.

Transfer er heller ikke noget problem, der er hurtigbusser fra CDG til
Operaen. Roissybus nr 350 tager 35-45 min.

Køb de guidet ture dernede, når du har fundet ud af hvad du vil se.

Ps.: Franskmændene er bedre end deres rygte, sørg bare for at de ved du
ikke er tysker

God tur og nyd livet på Cafeerne..

Henrik

Fra : sailor99

Dato : 27-12-06 17:08

"Hans H.Pedersen" <multifusk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har siddet hele morgenen for at finde tilbud på rejser til Paris.>
> Egentlig ønsker vi os en tilrettelagt tur.

Hej!

Med de ønsker, du har samt de manglende rejseerfaringer in mente, vil jeg
anbefale dig at benytte et af de etablerede bureauers tilbud. Lidt dyrere
end "gør det selv", men for jer langt mere sikkert.
God fornøjelse, og god tur, når I engang skal af sted.

Mvh
Georg