Chios
Fra : jvj

Dato : 18-12-06 08:04

Hej

Nogen der kan hjælpe med hvem/hvilket selskab / rejsebureau der flyver
direkte til chios i sommeren 2007

hilsen jørgen

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 18-12-06 08:21

On Mon, 18 Dec 2006 08:04:04 +0100, jvj wrote:

> Nogen der kan hjælpe med hvem/hvilket selskab / rejsebureau der flyver
> direkte til chios i sommeren 2007

Hvis det er vanskelig å finne ut av, så kan det kanskje hjelpe med en mail
til Chios tours for å spørre der. Lykke til!

--
Marianne K

Fra : jvj

Dato : 18-12-06 08:40

Marianne Kristiansen skrev:

> Hvis det er vanskelig å finne ut av, så kan det kanskje hjelpe med en mail
> til Chios tours for å spørre der. Lykke til!

HEJ TAK HAR DU DERES MAIL ?

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 18-12-06 08:41

De har et web-skjema på http://www.chiostours.gr

--
Marianne

Fra : jvj

Dato : 18-12-06 08:49

Tusind tak men de svarer blot at de flyver direkte fra oslo ... øv

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 18-12-06 08:57

On Mon, 18 Dec 2006 08:49:28 +0100, jvj wrote:

> Tusind tak men de svarer blot at de flyver direkte fra oslo ... øv

Er det ingen dansker igjen på Chios :( De "store" sluttet jo for et par år
siden, og i fjor var det et lite selskap. I år var det ingen, tror jeg.
Hvis det dukker opp noen, så meld fra i gruppen da!

--
Marianne

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-12-06 11:13

Hej Jørgen!
Jeg har forgæves søgt efter direkte fly fra Danmark til Chios, Grækenland.

Her er et link http://www.travelmarket.dk/cfml/vta.cfm til flybilletter

Mvh. Jesper

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 28-01-07 19:00

On Mon, 18 Dec 2006 11:12:54 +0100, Jesper Pedersen wrote:

> Hej Jørgen!
> Jeg har forgæves søgt efter direkte fly fra Danmark til Chios, Grækenland.

Hvis man bor i nærheten av Hirthals kan det kanskje være et alternativ å ta
Colorline til Kristiansand og fly derfra til Chios? Hellaswings planlegger
direkterute fra Kjevik i sommerferien.

--
Marianne