Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skabelon til fotohjemmeside
Fra : Kenneth

Dato : 02-02-07 10:00

Hej med jer
jeg vil gerne lave mig en hjemmeside med mine foto.

Har I nogle ideer eller forslag til web skabeloner som jeg kan benytte som
udgangspunkt?

på forhånd tak
/Kenneth

Fra : Ole C

Dato : 02-02-07 13:06

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg vil gerne lave mig en hjemmeside med mine foto.
>
> Har I nogle ideer eller forslag til web skabeloner som jeg kan benytte som

Hvis du hoster din hjemmeside hos www.one.com - så har de nogle skabeloner
lige til at gå til.

Mvh Ole

Fra : Kenneth

Dato : 02-02-07 16:28

"Ole C" <medazzaFJERNCAPS@condrup.dk> skrev i en meddelelse

> "Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej Ole, det gør jeg men synes ikke rigtigt jeg kan finde noget specifikt
til foto - har jeg overset noget ??

/Kenneth

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 02-02-07 13:26

Hej Kenneth,

> Har I nogle ideer eller forslag til web skabeloner som jeg kan benytte som
> udgangspunkt?

Der er mange muligheder:

http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/
http://jalbum.net/
http://apachegallery.dk/
http://www.minigal.dk/
http://gallery.menalto.com/
http://coppermine-gallery.net/

Der er helt sikkert mange flere..

--
Lars Brink
Colombia, Sydamerika fansite! => http://www.colombia.dk

Fra : Jan Holm

Dato : 02-02-07 16:12

Kenneth wrote:
> Hej med jer
> jeg vil gerne lave mig en hjemmeside med mine foto.

Hej Kenneth

Jeg havde en sådan side men blev lidt træt at at opdatere og
bøvle med koder. Har netop brugt en anden model som jeg er
super glad for.

http://www.flickr.com

Det er en slags youtube bare med billeder.

Mvh
Jan Holm

Fra : Kenneth

Dato : 02-02-07 16:30

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse

> [...]
> super glad for.
>
> http://www.flickr.com
>
> Det er en slags youtube bare med billeder.

Hej Jan, må vi få et link så jeg kan se hvad du har fået ud af det

/Kenneth

Fra : Jan Holm

Dato : 02-02-07 19:58

Kenneth wrote:
> Hej Jan, må vi få et link så jeg kan se hvad du har fået ud af det
> /Kenneth

Ikke fordi jeg har så meget gang i den lige nu, går og venter på
nyt kamera (D50) men der er da lidt.

http://www.flickr.com/photos/sphion/

Mvh
Jan Holm

Fra : Kenneth

Dato : 03-02-07 06:50

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse

> Ikke fordi jeg har så meget gang i den lige nu, går og venter på
> [...]

Hej Jan, tak for kikket.
Og tak jer andre for ideer, jeg har indledningsvist forsøgt mig med Jalbum
som Lars har foreslået, det ser rigtigt godt ud til mit formål synes jeg.
Her er lige et link til den side jeg er ved at lave (jeg ved godt at den er
halvfærtig og navigation ikke er på plads, men galleri fungerer fint)
http://www.foto-4-you.dk

Tak for input til alle
Kenneth