Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Elements 5-redigering af album index-fil?
Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 27-01-07 18:11

I de tildligere versioner af Adobe Photoshop Album kunne man redigere i sine
albums i Frontpage, så man kunne ændre baggrund, indsætte hyperlinks,
knapper osv, inden man uploadeded til nettet, men i den nyeste version der
er integreret i Photoshop Elements 5 er dette umiddelbart ikke muligt.
Index.html-filet er simpelthen en helt hvid side når man åbner den i
Frontpage.
Er der nogen der ved om man kan få adgang til at redigere i det færdige
album på nogen måde?
Mvh Niels

Fra : emj

Dato : 27-01-07 18:40

Niels Hejnfelt skrev:

>Er der nogen der ved om man kan få adgang til at redigere i det færdige
>album på nogen måde?

Spørg i en relevant gruppe.
f.eks dk.edb.internet.webdesign.html

Hilsen emj

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 27-01-07 19:15

> Spørg i en relevant gruppe.
> f.eks dk.edb.internet.webdesign.html
>
> Hilsen emj

Finder nu gruppen relevant nok, da det drejer sig om et foto-værktøj.
Tjek bare antallet af Elements-tråde, hvis du er i tvivl.
Men hvis det var alm. velmenthed, så tak for "energien".
Niels

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-01-07 20:11

Niels Hejnfelt wrote:

> Finder nu gruppen relevant nok, da det drejer sig om et foto-værktøj.
> Tjek bare antallet af Elements-tråde, hvis du er i tvivl.

Hov-hov... du er squ lige flabet nok, snak om redigering af html-filer
med FrontPage er på ingen måde foto-relevant, så det det er helt korrekt
at EMJ foreslår, at du spørger i news:dk.edb.internet.webdesign.html

FUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 27-01-07 21:03

> [...]
> FrontPage er på ingen måde foto-relevant, så det det er helt korrekt at
> EMJ foreslår, at du spørger i news:dk.edb.internet.webdesign.html

Gab..
...jamen så er det jo godt med nogle vagthunde der kan holde orden....
Over & out !
Niels

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-01-07 21:26

Niels Hejnfelt wrote:

> Gab..
> ..jamen så er det jo godt med nogle vagthunde der kan holde orden....
> Over & out !
> Niels

Hmm... jeg synes pludselig her lugter af rådden fisk...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen