Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
søger navn på lille program til diverse bi~
Fra : KyllingAnd

Dato : 14-01-07 17:08

Hej,

har haft formateret min computer, og har fuldstændig glemt navnet på det
lille geniale program jeg havde som f.eks. kunne konvertere store mængler
billeder til andre størrelser.
Andre funktioner var f.eks.:
* ændre navn
* angive fast pixel-størrelse
* vandmærke

Nogle som kan hjælpe mig med hvad det hedder?

Fra : Jansen

Dato : 14-01-07 17:49

"KyllingAnd" <kjhasdf@ASKME-SPOERG-Mig> skrev i en meddelelse
> [...]
> * angive fast pixel-størrelse
> * vandmærke
>
> Nogle som kan hjælpe mig med hvad det hedder?

Måske Irfanview eller Faststone image viewer?
--
Mvh Jan
Fjern U fra min adresse.

Fra : KyllingAnd

Dato : 14-01-07 17:56

> Måske Irfanview eller Faststone image viewer?

Infraview it is - tak!

Fra : s.v.nielsen

Dato : 14-01-07 17:58

KyllingAnd wrote:
> [...]
> * angive fast pixel-størrelse
> * vandmærke
>
> Nogle som kan hjælpe mig med hvad det hedder?

Hvad kan man vinde?

Mit bud kan være: Free graphic and photo viewer - XnView - GRAPHIC
VIEWER <http://www.xnview.com/>

Søren Videbæk Nielsen

Fra : KyllingAnd

Dato : 14-01-07 21:23

> Hvad kan man vinde?

Jeg kunne fortælle det, hvis du havde været 10minutter hurtigere....

Fra : s.v.nielsen

Dato : 14-01-07 22:25

KyllingAnd wrote:

> Jeg kunne fortælle det, hvis du havde været 10minutter hurtigere....

Min newsgroupserver: TDC, er meget langsom Der kan sagtens gå 5
minutter fra jeg poster til indlægget kan læses i gruppen

Søren Videbæk Nielsen

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 14-01-07 22:58

> Min newsgroupserver: TDC, er meget langsom Der kan sagtens gå 5
> minutter fra jeg poster til indlægget kan læses i gruppen

Hvilken af deres newsservere bruger du ?

news.tele.dk er noget langsom , så derfor bruger jeg selv dtext.news.tele.dk ,
som kun håndterer ikke-binære grupper men til gengæld er hurtigere.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-01-07 23:37

Christian 'CeeJay' Jensen <news2006@ceejay.cjb.NOSPAMnet> skrev
:

>Hvilken af deres newsservere bruger du ?

Det kan du se i indlæggets header.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-01-07 23:21

"s.v.nielsen" <x.v.nielsen@c.dk> skrev :

>Min newsgroupserver: TDC, er meget langsom Der kan sagtens gå 5
>minutter fra jeg poster til indlægget kan læses i gruppen

Brug dtext.news.tele.dk i stedet for news.(inet.)tele.dk.

Den indeholder ingen binære grupper og er dermed som regel
væsentlig hurtigere.

Har du brug for binære grupper, så kan jo nemt skifte mellem de
to servere.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : s.v.nielsen

Dato : 15-01-07 00:26

Kerim Ellentoft wrote:

> [...]
> væsentlig hurtigere.
>
> Har du brug for binære grupper, så kan jo nemt skifte mellem de

Tak for tippet til dig og til Christian

Søren Videbæk Nielsen

Fra : KyllingAnd

Dato : 16-01-07 09:26

> Tak for tippet til dig og til Christian

Siger jeg også - næste gang bliver det måske dig som vinder Christian....
(hvis ikke jeg kommer først!)