Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 350d - meget støj
Fra : Brian S

Dato : 29-12-06 17:14

Jeg har en kammerat, hvis 350d laver alt for meget støj ved på lave
ISO-værdier, f.eks. 200. Mærkeligt nok ser det ud til at være værst
ved dagslys. Der bruges et 60mm macro objektiv og det forekommer ved
alle lukkertider og blændeindstillinger. Jeg har læst i manualen, at
høj omgivelsestemperatur kan give meget støj, men problemet er der
ved alm. stuetemperatur.

Vi har prøvet at sætte kameraet tilbage til "default settings" uden,
at det hjalp.

Kan nogen her give en forklaring?

pft Brian

Fra : MW

Dato : 29-12-06 17:51

"Brian S" <brian_skryder@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Det er nok lettere at få et fornuftigt svar hvis du kan fremtrylle et par
billedeksempler

mvh/MW

Fra : Alex W

Dato : 29-12-06 22:02

Jeg har læst i manualen, at
høj omgivelsestemperatur kan give meget støj, men problemet er der
ved alm. stuetemperatur.

Jeg har på fornemmelsen at du har et eksemplar der skal til foto-doktor.
Jeg har brugt en 350D i Negevørkenen samt andre ørkenområder uden problemer
af nogen art. Der er varmt skal jeg hilse og sige

/Alex W