| Hej!
 
 Jeg sidder her med en pc som jeg forsøger at rense for spyware og virus. Det
 sidste gik fint, Symantec kørte hele pc'en igennem og slettede en del
 trojans. Men.. når jeg forsøger at scanne med enten ad-aware, avg
 antispyware eller SUPERantispyware så kommer der en BSOD frem når den er ved
 at scanne registreringsdatabasen. Hvis jeg laver en custom scan (forsøgt med
 alle 3 programmer) og undlader at scanne registreringsdatabasen, så sker der
 ingenting. Jeg har også prøvet at boote til fejlsikret tilstand, men det
 gjorde ingen forskel.
 
 Da der tilsyneladende er noget galt med registreringsdatabasen kørte jeg
 programmet Registry Mechanic (nyeste version) og den fixede også omkring
 600(!) fejl. Men det har ikke hjulpet på problemet.
 
 Det sjove er, at det er forskellige fejl der kommer frem på BSOD'en alt
 efter hvilet program jeg scanner med. Den eneste gang der bliver nævnt en
 fil i BSOD'en er når jeg forsøger at scanne med Ad-aware, hvor den skriver
 følgende:
 -----------
 Fejlen skyldes muligvis følgende fil: win32k.sys
 
 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
 
 STOP: 0x00000050 (0xF000EF5D, 0x00000001 0xBF80170A, 0x00000002
 
 win32k.sys - Address BF0170A base at BF800000, Datestamp 43446a58
 -----------
 
 Når jeg scanner med SUPERantispyware kommer følgende:
 -----------
 BAD_POOL_CALLER
 0x000000C2 (0x00000040, 0x00000000, 0x80000000, 0x00000000)
 -----------
 
 Det er en ret ny DELL maskine, og jeg har kørt alle DELL's hardware
 diagnostic tools, og den finder ingen problemer. Jeg har også byttet RAM med
 en anden identisk DELL maskine som ingen problemer har. Jeg har forsøgt at
 opdatere BIOS, chipset driver og gfx-kort driver. Ingenting hjælper.. har
 også kørt en scandisk.. er ved at løbe tør for ideer?
 
 --
 Mvh.
 Peter Bak
 Erstat "invalid" med "dk" i mailadressen
 Replace "invalid" with "dk" in the mailadress
 
 
 
 
 |