Hvilket online-firma skal man vælge?
Fra : Per Eriksen

Dato : 28-06-01 11:37

Hej!

Erder nogen her som kan fortælle lidt omkring, hvilket firma man skal
vælge hvis man vil igang med at handle aktier i USA?
Det jeg tænker på er et amerikansk firma. Ved godt at man kan gøre det
igennem unibank, men synes at kurtagen er for høj.

Hvad tager de i kurtage? Er det nemt at føre penge over til dem/kan man
gøre det via visakort?

Der findes mange når man søger, så jeg håber at nogen her kan anbefale
et godt firma, med god service og seriøs.

Mvh Per

Fra : Anders Mork

Dato : 01-07-01 10:29

> Erder nogen her som kan fortælle lidt omkring, hvilket firma man skal
> vælge hvis man vil igang med at handle aktier i USA?

Jeg har selv gode erfaringer med Datek. De er billige, hurtige og effektive
og du kan ydermere faa et checkhaefte til din amerikanske konto, hvilket
goer overfoersler af penge tilbage til en dansk konto meget let.

> Hvad tager de i kurtage? Er det nemt at føre penge over til dem/kan man
> gøre det via visakort?

9.99$ for de fleste handler. Penge skal overfoeres til dem via en
bankoverfoersel eller via en check der garanteres af en amerikansk bank. Jeg
kender ikke nogle tilfaelde hvor VISA kort kan bruges.

../Anders

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 16-07-01 22:07