Problem med iPod & iTunes.
Fra : Per Jensen

Dato : 05-02-07 20:56

Hej folkens.

Jeg har to iPod 4G, hvoraf den ene er med en 20 GB disk, og den anden
med en 40 GB (ograderet, den var født med en 20 GB)

iTunes 7.0 på PC kan fylde disken med musik på begge, uden problemer.

iTunes 7.0 på MAC kan kun fylde begge cirka halvt op, og så er showet
slut, så får jeg en flot fejl.

Det er underordnet om disken er i HFS eller FAT-format, samme problem.

Hvis jeg mounter iPod'en som et diskdrev kan jeg sagtens fylde den helt
med data, og jeg kan se i informationsmenuen på iPod'en hvor mange GB
data der er fri.

Er det en iTunes bug eller hvad ? Jeg er ved at blive sindssyg over den
her lamme fejl.

// Per.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-02-07 21:34

Per Jensen <per@fjernmigzapro.dk> wrote:

> [...]
> data der er fri.
>
> Er det en iTunes bug eller hvad ? Jeg er ved at blive sindssyg over den

Start med at formatere den med Apple Disk Utility. Så kan du
efterfølgende tjekke om der er fejl på den disken.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/