MacBruger Workshop
Fra : Lyrik

Dato : 04-02-07 01:11

Konen og jeg tog mukkabikken til Valby medborgerhus i går lørdag, for at
se hvad det hele gik ud på.
Det var et glimrende arrangement, det af det som vi deltog i.

Der var foredrag for begyndere og eksperter tilstede indenfor forskellige
interesseområder.
Det er godt nok forbløffende hvor mange muligheder der ligger for hånden i
OS X.

Alle var smilende og glade. Positiv stemning hele vejen rundt og godt
humør med mange smil.
Selvfølgelig gik vi hjem og udfyldte indmeldelsesblanketten.

Men se et lille filmklip fra workshoppen:
http://www.luen.dk/macshop/

Hilsen og tak for kaffe og æblekage siger
Annette og Jens
--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-07 19:09

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Det var et glimrende arrangement, det af det som vi deltog i.

Ja, der mødte omkring 100 medlemmer op, hvortil kom gæster ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 04-02-07 19:48

Den 04.02.2007 kl. 19:09 skrev "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid>:

> Ja, der mødte omkring 100 medlemmer op, hvortil kom gæster ...

+++++++++
SÃ¥ jeg dig? SÃ¥ du mig og konen?

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-07 23:42

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> +++++++++
> Så jeg dig?

Det var mig der fortalte om Devon ...

> Så du mig og konen?

Det ved jeg ikke.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 05-02-07 13:55

Lyrik <lyrik@heaven.dk> writes:

> [...]
>Annette og Jens
>--
>Sendt med Operas banebrydende postklient:

Mange tak for ordene og den lille søde film. Det var hyggeligt at hilse på
jer,
og rigtig hyggeligt at I også vil være medlemmer, for så ses vi igen
mange hilsener fra Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 06-02-07 17:52

spam@RQNNE.dk (Per Rønne) writes:

>Det var mig der fortalte om Devon ...

Jeg tror de var futtet afsted på deres mortorcykel, før end vi kom til
lodtrækningene. I så tilfælde skal de have været henne ved DTP bordet, og
set dig demonstrere det der
Hilsen Hanne,
som godt ved hvem de er, og de ved hvem jeg er

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-07 19:07

Hanne Hertzog <Hanne@enterpol.dk> wrote:

> Jeg tror de var futtet afsted på deres mortorcykel, før end vi kom til
> lodtrækningene. I så tilfælde skal de have været henne ved DTP bordet, og
> set dig demonstrere det der

OK, jeg så da et par der var ved at tage motorcykeltøj på ...

> Hilsen Hanne,
> som godt ved hvem de er, og de ved hvem jeg er

Og 'Lyrik' kunne jo bare se på min hjemmeside ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 06-02-07 23:53

Fra : Lyrik

Dato : 06-02-07 23:55

> OK, jeg så da et par der var ved at tage motorcykeltøj på ...

> Og 'Lyrik' kunne jo bare se på min hjemmeside ...
+++++++++++++++++
Damn! Problemet var at jeg ikke vidste, at du var med i den klub!
Jeg har før set på din side uden at se det som jeg ser nu. Er den ikke
temmelig ny?

Hilsen
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-07 06:52

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Damn! Problemet var at jeg ikke vidste, at du var med i den klub!
> Jeg har før set på din side uden at se det som jeg ser nu. Er den ikke
> temmelig ny?

Der har tidligere bare været Dreamweavers 'Getting Started'
eksempel-site ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk