Macsupport: Den gode historie
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 27-01-07 19:40

Min datter købte i sommers en Mac Book via Applestore. Efter nogle
måneder var plastic'en omkring specielt touch-pad'en og nedenfor
tastaturet gulnet og mørknet. Det var ikke noget der kunne renses væk.

Der var også en revne, som var opstået i øverste højre hjørne af
computerens bund. Man kunne måske tro at revnen kunne komme ved et stød,
men min erfaring siger mig at stød og slag som kunne forårsage en sådan
revne sandsynligvis også ville efterlade skader andre steder.

Computeren virkede iøvrigt fint, men en af grundene til at vælge Apple
er jo bl.a. udseenedet - det skulle gerne blive ved med at være "hipt".

Jeg fremsendte på forespørgsel billeder af skaderne til Applestore.

Dagen efter vendte en svensk dame tilbage og meddelte at jeg blot skulle
pakke den gamle ind og lade den afhente af TNT. Som sagt - så gjort.

Dagen efter kom TNT igen med en splitny maskine.

Det var sgu'da service!

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-01-07 20:21

On 2007-01-27 19:39:39 +0100, stigleerbeck@nypost.dk (Stig Leerbeck) said:

> [...]
> pakke den gamle ind og lade den afhente af TNT. Som sagt - så gjort.
>
> Dagen efter kom TNT igen med en splitny maskine.

Det er rart at høre den slags historier. Så længe, der er garanti på,
så sørger Apple Store nok for en. Problemerne opstår, når der ikke
rigtig er garanti længere. Så vil Apple Store ikke længere kendes ved
maskinen, og bor man ikke i en storby, så kan det være svært at finde
en reparatør.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-01-07 15:00

> Det er rart at høre den slags historier.

Det er fordi folk som er tilfredse ikke råber op ... folk der er
utilfredse råber derimod højt, og derfor er billedet som regel
forvrægnet mht. service oplevelser.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...