Hjælp til MT-NewsWatcher
Fra : [5xxx] Maciek

Dato : 19-01-07 17:10

Sprang fra suppen, for den var for begrænset, men nu er der nogle ting
som jeg ikke forstår / kan løse umiddelbart selv...

Suppen kunne f.eks. nøjes med kun at overføre de nye emner siden sidst,
MT bruger lang tid på at hente - HVER gang

Synes at posts som jeg læste i går (eksempelvis) forsvinder i dag, kun
svarene på dem, hvis der er nogle, er tilbage...

Ellers synes jeg godt om MT NewsWatcher

Nogen kyndige, der kan hjælpe her?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 19-01-07 17:41

[5xxx] Maciek <macfreak.fjern.dette@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>
> Synes at posts som jeg læste i går (eksempelvis) forsvinder i dag, kun
> svarene på dem, hvis der er nogle, er tilbage...

Brug Unison.

MT-N og alle den deriviate er dybt forældede.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Lyrik

Dato : 19-01-07 23:14

Den 19.01.2007 kl. 17:40 skrev "Peter Bjørn Perlsø"
<peter@DIESPAMMERDIE.dk>:

> Brug Unison.
>
> MT-N og alle den deriviate er dybt forældede.
+++++++++++++
Jeg foretrækker Opera 9.10.
Den har det hele:
webbrowser med faneblade og phishing filter.
Nyhedslæser og e-mailmodtager.
Spamfilter indbygget.
+ meget, meget mere.

Fordelen ligger blandt andet i at du læser en newsmeddelelse, samme
opsætning som Outlook Express. Så trykker du på et link i newsmeddelelsen.
Så åbner websiden sig der hvor du læste news, men news ligger stadig på
skærmen og du kan veksle mellem at se newsmeddelelsen og websiden uden at
skifte program!
Se det er noget der rykker.
Eller du kommer til at slukke for strømmen. De samme websider er der når
du tænder igen. Eller du kan vælge at starte med tom side.

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 20-01-07 00:48

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Eller du kommer til at slukke for strømmen. De samme websider er der når
> du tænder igen. Eller du kan vælge at starte med tom side.

Samme funktionalitet har FireFox 2.0. Den har også anti-phishing filter.

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 20-01-07 01:11

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Fordelen ligger blandt andet i at du læser en newsmeddelelse, samme
> opsætning som Outlook Express.

Bare skideirriterende når folk kommer til at svare privat på et indlæg,
i stedet for at svare i gruppen (det sker jævnligt for mig, når andre
bruger Outlook Express).
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-01-07 01:46

On 2007-01-20 01:10:39 +0100, isteen@gmail.com (Steen B. Jensen) said:

> Bare skideirriterende når folk kommer til at svare privat på et indlæg,
> i stedet for at svare i gruppen (det sker jævnligt for mig, når andre
> bruger Outlook Express).

Det modsatte kan til gengæld være ganske underholdende
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Lyrik

Dato : 20-01-07 20:17

Den 20.01.2007 kl. 01:10 skrev Steen B. Jensen <isteen@gmail.com>:

> Bare skideirriterende når folk kommer til at svare privat på et indlæg,
> i stedet for at svare i gruppen (det sker jævnligt for mig, når andre
> bruger Outlook Express).
++++++++
Det kommer man ikke til i Opera. Når nyhedslæseren er åbnet er "Besvar"
eksklusivt forbeholdt nyhedsgruppen.

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 20-01-07 20:52

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Det kommer man ikke til i Opera. Når nyhedslæseren er åbnet er "Besvar"
> eksklusivt forbeholdt nyhedsgruppen.

Det har jeg nu heller ikke oplevet....men de der OE-brugere......
--
Steen
Skype: dksbjdk