Downloade Flash-Animation
Fra : Katharina

Dato : 14-01-07 17:04

Hej!
På denne side
http://de.brainexplorer.org/neurological_control/Neurological_Neurotrans
mission.shtml
har jeg fundet en Flash-Animation som jeg meget godt ku' tænke mig at
bruge i en powerpoint-presentation. Så vidt jeg kan se kan man ikke
downloade den. FIndes der en eller anden mulighed for at downloade den
på computeren, f.ex. optage den når den kører?
På forhånd tak og fortsat go' søndag!
Katharina

Fra : [5xxx] Maciek

Dato : 15-01-07 00:54

In article <1hrxwei.11tsx5ol365ykN%114@andersen.cc>,
114@andersen.cc (Katharina) wrote:

> [...]
> downloade den. FIndes der en eller anden mulighed for at downloade den
> på computeren, f.ex. optage den når den kører?

Jeg plejer at bruge et plugin til FireFox browseren.
Pluginnet hedder Download Embedded 0.4
Du får en lille pil nederst til højre i vinduet, hvor du nemt kan
udvælge den ting som du vil downloade til senere brug.