iMac HDD
Fra : Alex Henriksen / OZ2~

Dato : 11-01-07 22:17

Hejsa..

Min iMac's HDD SATA disk bliver mega varm så min blæser køre hele tiden.
Er der nogen SATA disk som ikke bliver så varme.???

Evt, en 5400 rpm eller sådan noget.!

--
Regard Alex Henriksen / OZ2AFY

--- I use Mac OS X because I love Mac, not because I hate Microsoft

Fra : kjhfkjh

Dato : 14-01-07 09:05

Alex Henriksen / OZ2AFY <oz2afy@gmail.com> wrote:

>Min iMac's HDD SATA disk bliver mega varm så min blæser køre hele tiden.
>Er der nogen SATA disk som ikke bliver så varme.???

>Evt, en 5400 rpm eller sådan noget.!

Hvis du nu henter X Resource Graph og fortæller os lidt om hvilke
data den viser?

Der er tre blæsere, og hvis feks det er din cpu blæser der 'kører hele tiden',
så kunne det jo være et andet problem end den varme hd.