SÃ¥ kommer der et MAC-mysterie
Fra : Lyrik

Dato : 11-01-07 03:47

Stor var min forbløffelse da jeg efter at have forstået noget omkring det
i forvejen lidt mystiske "Front Row", besluttede mig for at lave en lille
"podcast" af den på min mobil og vise den frem på jobbet.
Pludselig dukkede en biograf op.....
http://luen.dk/mysterie/

Hvodn??
--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : tiper

Dato : 11-01-07 10:32

Lyrik skrev:
> [...]
> i forvejen lidt mystiske "Front Row", besluttede mig for at lave en lille
> "podcast" af den på min mobil og vise den frem på jobbet.

Så stort et mysterie er det ikke. Det er en del af Quick-Time/
Frontrow softwaren at man har adgang til div. trailers.

/
Jesper

Fra : Morten Lind

Dato : 11-01-07 11:14

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
> i forvejen lidt mystiske "Front Row", besluttede mig for at lave en lille
> "podcast" af den på min mobil og vise den frem på jobbet.

For mig ser det ud til at være en genfødsel af en gammel
Sherlockfeature.

Jeg husker ikke, hvilket system, det kom med, men jeg tror, det var
omkring Mac OS X, 10.1(måske?).

Det var en feature for amerikanerne - man kunne se, hvor film blev
spillet, på hvilke tidspunkter, og så kunne man se trailers af filmene -
alt sammen i Sherlock.

Og trailerne blev indledt med det samme "tæppe" som i din lille film -
derfor tror jeg, det er en afart af Sherlockmuligheden.

Jeg ved ikke engang, hvornår featuren forsvandt?

M.

Fra : tom

Dato : 12-01-07 03:28

On 2007-01-11 11:13:34 +0100, info@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) said:

> [...]
> derfor tror jeg, det er en afart af Sherlockmuligheden.
>
> Jeg ved ikke engang, hvornår featuren forsvandt?

Når du er online, går frontrow over og henter de nyeste trailer på
quicktime.com/trailer ( cirka)
Har du f.eks 100mbit kan du spille HD trailere i realtime, bare ved at
klikke på dem.. ret lækker feature..
( hvis du ikke er online, er det til gengæld en smulle overraskende og
så må de jo være blevet hentet ned..)

Fra : Lyrik

Dato : 15-01-07 12:47

Den 12.01.2007 kl. 03:27 skrev tom <spam@bam.dk>:

> [...]
> klikke på dem.. ret lækker feature..
> ( hvis du ikke er online, er det til gengæld en smulle overraskende og
++++++++++
Hvor online er man?? That's the question. Et spørgsmål jeg godt kunne
tænke mig besvaret.
Jeg har en adsl som er åben hele tiden så jeg kan gå på nettet. Seperat
adsl-linie.
Men jeg troede ærlig talt at jeg havde kontrol over hvad der kom ind på
maskinen. Ud over det er det jo bare en fornøjelse det med trailerne. Så
ingen grund til at lege sur gammel mand her.
Tak for dit svar der bringer mig et skridt nærmere i forståelsen af
MAC-mysteriet.

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"