AppleTV som accesspoint
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 09-01-07 21:29

Jeg synes ikke at kunne læse at Apple TV kan bruges som trådløst access
point. Det kan da ikke være rigtigt at den ikke har arvet den funktion
fra AirportExpress. (Og hvad med at streame film optaget med EyeTV...
det er en "must have" funktion hvis jeg skal købe AppleTV.)

--
Mvh Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-01-07 22:09

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
> fra AirportExpress. (Og hvad med at streame film optaget med EyeTV...
> det er en "must have" funktion hvis jeg skal købe AppleTV.)

Hvis du kan få EyeTV til at dupe dem til iTunes så er den hjemme.

Og ang. trådløs access point, nej, det vil ikke virke, der vil apple
have dig til at købe en ny airport extreeme ... som btw. kan tage enhver
USB harddisk og lave et NAS drev .. pretty coool

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 10-01-07 00:27

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> [...]
> have dig til at købe en ny airport extreeme ... som btw. kan tage enhver
> USB harddisk og lave et NAS drev .. pretty coool

En SMCWAPS-G har kunne det i over et år.