Steve Jobs Keynote
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 08-01-07 22:30

Hejsa

Traditionen tro vil Steve Jobs holde sin keynote tale på Macworld Expo i
morgen (tirsdag) - hvornår mon vi kan forvente at se den er på nettet?
Spændende at høre hvilke nyheder der er på trapperne!

http://www.apple.com/ - "The first 30 years were just the beginning. Welcome
to 2007"

Hilsen Bo

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-01-07 02:19

http://www.macplanet.dk - for rygter

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-01-07 13:38

Bo Jørgensen skrev:

> "The first 30 years were just the beginning. Welcome to 2007"

Hvis det er noget Apple er gode til, så er det dæleme at få ens
forventninger skruet op til uanede højder.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Niels - Aalborg

Dato : 09-01-07 17:48

Bo Jørgensen skrev:
> [...]
> morgen (tirsdag) - hvornår mon vi kan forvente at se den er på nettet?
> Spændende at høre hvilke nyheder der er på trapperne!

Tjek MacWorld på denne side:
http://www.macworld.com/news/2007/01/09/liveupdate/index.php

Så snart der er noget kommer det helt sikker dér. Jeg sidder nu klar og
venter spændt...håber meget på en afløser for powerbook 12", men lur mig
om ikke jeg må vente et par måneder.

Venligst

Niels
www.nodash.dk

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 09-01-07 17:57

> Tjek MacWorld på denne side:
> http://www.macworld.com/news/2007/01/09/liveupdate/index.php
>
> Så snart der er noget kommer det helt sikker dér. Jeg sidder nu klar og

Tak for linket, sidder lige nu ser på http://www.macrumorslive.com/ - der
skulle ske noget meget snart

/Bo

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 09-01-07 18:07

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> Tak for linket, sidder lige nu ser på http://www.macrumorslive.com/ - der
> skulle ske noget meget snart
>
> /Bo

I mellemtiden kan man tage et kig på hvordan et par kvinder har fundet
en uimodståelig måde at gafle nørder på

http://youtube.com/watch?v=co9qBme4Dgk

~ Jørgen

Fra : Lyrik

Dato : 09-01-07 19:03

Den 09.01.2007 kl. 17:48 skrev Niels - Aalborg <niels@priestyard.dk>:

> [...]
>
> Så snart der er noget kommer det helt sikker dér. Jeg sidder nu klar og
> venter spændt...håber meget på en afløser for powerbook 12", men lur mig

+++
Et lille preview. Et nyt spil, tilsyneladende:
Http://www.luen.dk/MacworldKeynote2007P.mp4

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Bo Jørgensen