Efter Adobe Reader 7
Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 08-01-07 20:06

Hej.

Jeg har haft installeret Adobe Reader 7, men har nu fjernet den igen.
Nu kan Safari ikke finde ud af at åbne pdf dokumenter. Hvordan fortæller
jeg Safari, at den skal bruge billedfremviseren som tidligere? Den kan
ikke vælges i programlisten.

Mvh
Jens

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 08-01-07 20:57

Jens Vesterdahl <j_e_n_s@r_e_m_i_s_e_n.d_k> wrote:

> [...]
> Nu kan Safari ikke finde ud af at åbne pdf dokumenter. Hvordan fortæller
> jeg Safari, at den skal bruge billedfremviseren som tidligere? Den kan

Du skal fjerne Adobes plugin.

Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 08-01-07 21:26

In article <1hrn3i2.9tlpovux1pfvN%nospam@ab-katrinedal.dk>,
nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen Kruse) wrote:

> Du skal fjerne Adobes plugin.

Det var selvfølgelig det, jeg skulle.
Tak for hjælpen.

Mvh
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 08-01-07 21:05

Den 08.01.2007 kl. 20:06 skrev Jens Vesterdahl <j_e_n_s@r_e_m_i_s_e_n.d_k>:

++

Jeg kan anbefale et program der hedder default Apps. Den lægger sig
nydeligt i systemfolderen, ja- den burde være der når man installerede
systemet efter min mening.
Da jeg var træt af at bruge "Safari" og "Mail" som henholdsvis default
browser- og e-mail programmer, så kunne jeg i "Default Apps" vælge at
bruge Opera 9.1 til disse formål. Det har den bonusfordel at Opera kan
behandle: E-mail+Browse+Newsgruppen her+ samt+ bittorrentfiler i Operas
download. dette sidste er en god ting idet jeg har måttet prøve forgæves
med de forskellige Bittorrentklienter til MAC. De kan simpelt hen ikke gå
på nettet i mit system?? Hvorfor forstår jeg ikke. De sætter nogle
tilfældige adressetal 5561 eller lignende hvorefter de siger at de ikke
kan komme igennem.
Jeg vil gerne høre andres bud på det med Bittorrent og hvorfor de ikke kan
finde nettet.

Nå det var et sidespring, men her er adressen der kan løse dit
traume,-forhåbentligt.:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22977

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"