usynlige mails i mail.app
Fra : saxjax

Dato : 06-01-07 17:01

Jeg har geninstalleret min powerbook og har importeret mine gamle
oplysninger og mails,
men programmet virker lidt underligt. jeg har hentet 170 ulæste mails
ned fra min mail
udbyder, og det tog noget tid, men pludselig er mange...rigtigt mange
....... af mine mails
forsvundet. måske er de usynlige, i hvert fald er alle de
nyimporterede mails registreret
som 170 ulæste mails men alle er usynlige.

er der nogen der kan gennemskue problemet?

Fra : saxjax

Dato : 07-01-07 00:23

Nu har jeg slettet og geninstalleret og hentet alt ned fra min
mailserver, og jeg kunne læse mine mine mails under vejs, men det
endte med at alle 780 mails på en konto er blevet usynlige, skønt de
findes under kontooplysninger. kan man have for mange mails på 1
konto?

Fra : saxjax

Dato : 07-01-07 02:22

Jeg har nu fundet en artikel som handler om dette fænomen:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25812

jeg ser om det virker