iCal kalender med danske helligdage
Fra : sadyhr

Dato : 06-01-07 00:47

Hejsa

Sidste år fandt jeg på Apples hjemmeside:
http://www.apple.com/macosx/features/ical/library/holidays.html
hvor man kunne hente en fil til iCal, så den viste de danske
helligdage etc; men den er ikke blevet opdateret for i år.

Ved nogen, om man kan gøre det, eller hvem der opdaterer den?

Godt nytår til jer alle i øvrigt.

/Sebastian

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-01-07 01:19

On 2007-01-06 00:46:44 +0100, "sadyhr" <sadyhr@gmail.com> said:

> [...]
> helligdage etc; men den er ikke blevet opdateret for i år.
>
> Ved nogen, om man kan gøre det, eller hvem der opdaterer den?

Jeg kender den godt nok ikke. Jeg bruger selv nedenstående, som har en
forklaring til forskellige mærkedage. Den er ret god. Den er lavet af
Peter Lars Jensen, som jeg i øvrigt ikke kender. Han lader dog til at
være ret begejstret for Mac. Han omtaler kalenderen under punktet
"Work". Den er opdateret frem til 2015.

<webcal://ical.mac.com/plj/DKM%C3%A6rkedage.ics>
<http://www.pro.peterlars.dk/>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-01-07 13:41

> webcal://ical.mac.com/plj/DKM%C3%A6rkedage.ics

Fin kalender...

Tak.

Flemming Rubini

Fra : Erling Hansen

Dato : 06-01-07 16:15

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> skrev:

> [...]
>bruger selv nedenstående, som har en
>forklaring til forskellige
>mærkedage. Den er ret god. Den er lavet af

Det var da en dejlig tilføjelse til iCal. Tak.
Mvh
Erling

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 06-01-07 22:10

<snip>
> <webcal://ical.mac.com/plj/DKM%C3%A6rkedage.ics>
> <http://www.pro.peterlars.dk/>

Cool, tak - den er rigitg lækker :)

/Løjmanden

Fra : Alex Henriksen / OZ2~

Dato : 06-01-07 11:54

sadyhr wrote:
> [...]
> helligdage etc; men den er ikke blevet opdateret for i år.
>
> Ved nogen, om man kan gøre det, eller hvem der opdaterer den?

Jeg bruger selv den her, meget god.!
http://www.avalonia.dk/html/produkter/ical/default.php

--
Regard Alex Henriksen / OZ2AFY

--- I use Mac OS X because I love Mac, not because I hate Microsoft