Billedfremviser
Fra : Martin Helbo

Dato : 01-01-07 15:45

Hej

Jeg har leder efter et billedprogram til Os/X.

Jeg vil gerne have et, der minder om ACD See til PC, et hvor man kan se
en oversigt med thumbnails, og nemt se billederne i stor størrelse.

Det der kommer nærmest er Vitamin See, men det er ikke helt det jeg
leder efter da thumbnailsene står på en række.

Nogen der kender et godt program.

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 01-01-07 16:08

Den 01.01.2007 kl. 15:44 skrev Martin Helbo <helbo@_FJERN_thedude.dk>:

> [...]
>
> Det der kommer nærmest er Vitamin See, men det er ikke helt det jeg
> leder efter da thumbnailsene står på en række.

+++++++++++
Hvad med ACDSee til Mac:
http://www.soft32.com/download_104490.html

Den koster...
Der er også et link til en masse gratis billedfremvisere:
http://graphicssoft.about.com/od/imageviewfreemac/Free_Image_Viewers_and_Browsers_for_Macintosh.htm

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Henrik Enslev

Dato : 01-01-07 20:51

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]

Graphicconverter
--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 02-01-07 09:50

Henrik Enslev wrote:
> Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:
>

> Graphicconverter

Det ligner noget jeg kan bruge. Tak for det.

Mvh
Martin

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 01-01-07 23:56

Martin Helbo <helbo@_FJERN_thedude.dk> writes:

> Jeg har leder efter et billedprogram til Os/X.
>
> Jeg vil gerne have et, der minder om ACD See til PC, et hvor man kan
> se en oversigt med thumbnails, og nemt se billederne i stor størrelse.

Hvad med at vælge billederne i Finder, højre-klikke og vælge
slideshow? Hvis du kører musen ned i bunden af skærmen under
fremvisningen, kan du også se thumbnails.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH