CMSimple og Svarrer's galleri hjælp søges
Fra : S.Sørensen

Dato : 21-01-07 20:02

Hej,

Jeg er godt i gang med CMSimple systemet, og er rigtig glad for det.
Nu vil jeg dog gerne have et "galleri" på siden og valget faldt på Svarrer's
galleri. Men jeg kan simpelthen ikke få dem til at snakke sammen, og vil
gerne have lidt hjælp. Jeg ved godt at der er et forum, men jeg tænker mere
på "skåret ud i pap" svar til de spørgsmål jeg stiller samt evt at kunne
vise hvad jeg har lavet inden bag ved på min server.

Gerne mail eller msn

t o g a l o u n g e (snabelA) g m a i l .com

hilsen
Steffen

Fra : Holst

Dato : 21-01-07 21:06

S.Sørensen wrote:

> [...]
> på "skåret ud i pap" svar til de spørgsmål jeg stiller samt evt at kunne
> vise hvad jeg har lavet inden bag ved på min server.

Jeg har ikke brugt Svarrers galleri, men har derimod benyttet hans
kalender. Og den er bestemt meget lige til at bruge - det værste var at
ændre farverne

Jeg læste dog ganske grundigt forklaringen til galleriet på hjemmesiden,
og umiddelbart lyder det jo meget simpelt at gå til.

Har du nogle spørgsmål, synes jeg da bare, at du skulle stille dem her.
Andre kan måske også have gavn af svarene.

Og hvad er der i vejen med at bruge forummet på cmsimple.dk? Der kan du
vel også få det skåret ud i pap.

Fra : s.sørensen

Dato : 22-01-07 10:34

Holst wrote:

> [...]
> Andre kan måske også have gavn af svarene.
>
> Og hvad er der i vejen med at bruge forummet på cmsimple.dk? Der kan du

Tak, men jeg blev så forbannet over Svarrers galleri at jeg har valgt
simple viewer som galleri funktion :)

Hilsen
Steffen

ps: forumet på cmsimple.dk giver tit svar der ikke er skåret ud i pap
for mig :)

Fra : Holst

Dato : 22-01-07 10:42

s.sørensen wrote:

> Tak, men jeg blev så forbannet over Svarrers galleri at jeg har valgt
> simple viewer som galleri funktion :)

Simpleviewer er da et meget fint galleri, hvis man er til Flash.

> ps: forumet på cmsimple.dk giver tit svar der ikke er skåret ud i pap
> for mig :)

Så må man jo bare spørge igen for en uddybende forklaring.